Gjest Lille-pus Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Oh... dagens episode kan bli en "höydare" av de sjeldne ! Lille-pus sitter klistret !
Gjest Silvermist Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg så den tidligere i uken, og ble ærlig talt litt skuffet. Hadde vel for høye forventgninger ut fra reklamen :gjeiper:
chikako Skrevet 30. oktober 2011 #7 Skrevet 30. oktober 2011 Elsker det programmet Fikk litt vondt av ukens deltager da - men jeg håper han har det bedre nå!
Gjest NozMonster Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 titter på men åffer tror dere at denne episoden er bedre, eller mer spesiell enn de andre? jeg harke sett reklamen for denne episoden..
Gjest Silvermist Skrevet 30. oktober 2011 #9 Skrevet 30. oktober 2011 titter på men åffer tror dere at denne episoden er bedre, eller mer spesiell enn de andre? jeg harke sett reklamen for denne episoden.. Han som er med i denne episoden er litt spesiell Tror han er en ordentlig gourmet, meeen....
Gjest NozMonster Skrevet 30. oktober 2011 #10 Skrevet 30. oktober 2011 Han som er med i denne episoden er litt spesiell Tror han er en ordentlig gourmet, meeen.... han er jo nesten litt så stakkarslig at han nesten blir litt søt:ler:
Gjest Lille-pus Skrevet 30. oktober 2011 #11 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) titter på men åffer tror dere at denne episoden er bedre, eller mer spesiell enn de andre? jeg harke sett reklamen for denne episoden.. "Snobber" som kler seg i "alt for store sko" interesserer Lille-pus overmåte mye, og her tror jeg vi har et prakt-eksemplar av arten Mye stort snakk og ingen handling eller kompetanse. Endret 30. oktober 2011 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #12 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg klarte ikke å se på denne episoden, og synes den var på kanten til etisk betenkelig - deltakeren burde blitt vraket i castingen til programmet, og burde vært beskyttet mot seg selv. Dårlig, Hellstrøm og TV3!
Gjest Silvermist Skrevet 30. oktober 2011 #13 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg klarte ikke å se på denne episoden, og synes den var på kanten til etisk betenkelig - deltakeren burde blitt vraket i castingen til programmet, og burde vært beskyttet mot seg selv. Dårlig, Hellstrøm og TV3! Hvofor mener du det? Han gjorde jo ikke en direkte "dårlig" figur som sådan. Han var snill og hyggelig og har ikke noe å skamme seg over etter min mening. 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #14 Skrevet 30. oktober 2011 Hvofor mener du det? Han gjorde jo ikke en direkte "dårlig" figur som sådan. Han var snill og hyggelig og har ikke noe å skamme seg over etter min mening. Jeg synes han virket så til de grader hemmet sosialt (dvs på grensen til å ha en diagnose) at det ikke underholdende å se på programmet, bare vondt.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #15 Skrevet 30. oktober 2011 ... og kritikken min av denne episoden gjelder langt på vei denne "rydder opp hjemme"-serien generelt: Hellstrøm er en glimrende kokk, men en ELENDIG psykolog og samlivsterapeut. Derfor blir ikke programmet særlig morsomt eller lærerikt, mest vondt og pinlig. Det kunne døpes om til "Hellstrøm gjør ting han ikke kan". 3
Gjest Silvermist Skrevet 30. oktober 2011 #16 Skrevet 30. oktober 2011 ... og kritikken min av denne episoden gjelder langt på vei denne "rydder opp hjemme"-serien generelt: Hellstrøm er en glimrende kokk, men en ELENDIG psykolog og samlivsterapeut. Derfor blir ikke programmet særlig morsomt eller lærerikt, mest vondt og pinlig. Det kunne døpes om til "Hellstrøm gjør ting han ikke kan". Det kan jeg langt på vei si meg enig i.
chikako Skrevet 30. oktober 2011 #17 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Jeg synes det var spesielt morsomt denne gangen, siden Hellstrøm skulle lære opp fyren i etikette. Jeg vet ikke om noen som er mer blottet for sosial intelligens enn Hellstrøm, så det moret meg storlig! Jeg synes likevel programmet er veldig underholdende, og jeg liker Hellstrøm sin utilpasse personlighet også Endret 30. oktober 2011 av chikako 1
Gjest Silvermist Skrevet 30. oktober 2011 #19 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg kommer ikke over hvor ynkelig den antilope-retten så ut!
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #20 Skrevet 31. oktober 2011 Denne deltageren virker rett og slett syk. Han er helt ute å kjører allerede fra første stund når han sier at man må ut av Norge for å finne de gode smakene. Ved å si noe sånt røper du at du virkelig ikke aner hva du snakker om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå