AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Hei! Jeg er en jente som aldri har vært så veldig flink til det med ansiktspleie og trenger tips. Hva er "vanlig" å gjøre med ansiktshuden før man legger seg osv./står opp? Renseprodukter (tips til merker) og hvordan man bruker de, er som sagt, helt fersk på det området.. :/ Takk for tips!
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Morgen: 1. Ansiktsrens. 2. Ansiktstoner. 3. Fuktighetskrem. 4. Evt. sminke. Kveld: 1. Fjerne evt. sminke. 2. Ansiktsrens. 3. Nattkrem. 1-2 ganger i uken: Skubb eller ansiktsmaske. Dette må jeg understreke er for de som liker det slik. Det er ikke alle som behøver så mye stell av huden, men en fuktigshetskrem er å anbefale alle sammen. Alle disse produktene kan du finne på H&M, apotek eller parfymerier. Alt etter hvordan du selv har behov for det. Undersøk litt, spør litt rundt og finn ut hva som passer din hudtype. Bruksanvisninger står på produktene, så det tror jeg ikke skulle vært noe problem for deg å finne ut av.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 http://www.hildechristina.com/tag/hudpleie-for-dummies 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå