AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 hei! Jeg og sambo har lyst å reise til enten storby eller syden i tidsrommet 26 des til 1 januar. Har sjekket på finn.no, restplass.no, ving, apollo, solfaktor etc...men finner bare dyre reiser. Vi reiser fra Molde. Og vil helst ikke betale mer enn 7000 +/- for en reise for to. Vet at det er billig, men det er vel mulig? Ser jo reiser til Riga for tusenlappen pr pers. Men vi har vært i Riga og har helst lyst en annen plass. Italia var billigst på ving.no når vil valgte fra Molde eller Ålesund. Kan selvsagt bestille fly fra Molde til Oslo selv om turen fra Oslo evnt. er veldig billig. Men da må også bilettene til Oslo være billig...Noen som kan hjelpe her?? Vet det finnes mange smarte nettsider man kan bestille billig reise?? Tusen takk på forhånd
ViC* Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Hva med London? Ta bussen til Oslo - eller tog. Minipris
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Hva med London? Ta bussen til Oslo - eller tog. Minipris Jo intr. i london Vil helst ta fly da, blir mange mange timer ellers. Men hvor finne billige biletter til london?
Gjest navnelapp Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Vi kan ikkje bruke andre søketenester enn du kan, så gå inn på restplass.no, finn.no, norwegian og sas sine sider, og sjå kva du finn. British Airways flyg vel også frå Oslo? Nok å velge i, altså. Ein annan ting er at du er litt seint ute ift jula.
ViC* Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 ryanair.com eller Norwegian om dere skal ha med koffert. Ryanair lønner seg som regel kun når dere bare har med håndbagasje. Hotels.com har mange billige alternativer i London. Jeg og en venninne kom hjem derfra i går, var der i 3 dager. Vi betalte 150 kr for fly og 750 for hotell.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 ryanair.com eller Norwegian om dere skal ha med koffert. Ryanair lønner seg som regel kun når dere bare har med håndbagasje. Hotels.com har mange billige alternativer i London. Jeg og en venninne kom hjem derfra i går, var der i 3 dager. Vi betalte 150 kr for fly og 750 for hotell. Oj. Hvor bestilte dere flybiletter da?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #7 Skrevet 30. oktober 2011 Billigste jeg finner for oss er dette : http://www.norwegian.no/fly/velg-flyvning/?D_City=MOL&A_City=LGW&D_Day=27&D_Month=201112&D_SelectedDay=27&R_Day=01&R_Month=201201&R_SelectedDay=01&AdultCount=2&rFlight=DY1307LGWOSLDY426OSLMOL&rFareType=RESTRICTED&AgreementCodeFK=-1&CurrencyCode=NOK&rnd=89462&processid=82362 I dyreste laget det da når det ikke er hotell. Hmmm
freddy Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 Henger meg på ViC over her, selv om det blir litt kronglete: Kom dere billigst mulig til Oslo, flybuss derfra til Rygge (som korresponderer m/Ryanairs fly), og på Ryanair legger de ut nye tilbud hver tirsdag og fredag, kr. 70,- hver veg hvis dere er fleksible og reiser midtuke. De har jo masse alternativer: Paris, London, Barcelona, Madrid osv. Ellers er momondo.com og flybilligst.no to gode flysøkemotorer.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #9 Skrevet 30. oktober 2011 Henger meg på ViC over her, selv om det blir litt kronglete: Kom dere billigst mulig til Oslo, flybuss derfra til Rygge (som korresponderer m/Ryanairs fly), og på Ryanair legger de ut nye tilbud hver tirsdag og fredag, kr. 70,- hver veg hvis dere er fleksible og reiser midtuke. De har jo masse alternativer: Paris, London, Barcelona, Madrid osv. Ellers er momondo.com og flybilligst.no to gode flysøkemotorer. Tusen takk for svar, men det er ikke ferie for oss å sitte så masse på buss/tog. Vi vil prøve å finne fly, ellers blir det ingen reise. skal lete meg ihjel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå