Gå til innhold

oppfordring til anonyme/gjester

Snuppelure

Anbefalte innlegg

Jeg har full forståelse for at noen ønsker å være "navnløse" i akkurat dette forumet.

Men jeg har en liten oppfordring. Kan dere ikke lage dere en ekstra profil? Istede for å være gjest hele tiden?

Det er både hygligere og diskutere ting med "navn" på hverandre, og så er det lettere å skille alle gode råd fra hverandre.

Mulig Gry og moderatorene ikke liker dette? - Men jeg forsøker meg alikevel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fast bruker - anonym nå

Jeg er fast bruker her inne og har sluttet på pillen nå nylig. Synes egentlig det er en god ide å registrere seg med et nick jeg kan bruke når vi skal snakke om dette, for jeg ønsker ikke (iallfall ikke ennå) å si hvem jeg er. Det er en såpass privat ting dette med prøving, jeg vet så lite om det og da foretrekker jeg å være litt mer anonym her foreløpig... Men du skal ikke se bort i fra at jeg lager meg et lite nivk som passer her inne... Har du noe forslag til hva jeg kan kalle meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastis

Prøver'n

Prøverne

GravideTrenerne

Trenerne

Det er hva jeg kom på i farta. Ellers kunne vel Prøver 1, Prøver 2 osv. være greie å bruke så lenge man vil være anonym. Det viser at man er anonym... Men gud så kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fast bruker - anonym nå

Takk for tips til nick....skal prøve å finne på et jeg synes er OK og så registrere meg. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Ser det er en god del gjester her igjen (og hyggelig er det), men jeg sender min oppfordring på nytt jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har man ikke annet å henge seg opp i enn at folk skriver her og er anonyme? La nå folk få gjøre som dem vil. Det er nok en grunn til at dem gjør som dem gjør. Flere av veninnene mine er her inne og vet hvilket nick jeg vanligvis bruker.

Dessuten så kan man visst ikke registrere flere nick på samme mailadresse. Har nemlig forsøkt å ha flere nick her. Gidder nemlig ikke å først lage meg mailadresse ett annet sted for så å lage nytt nick. Nei, da er det enklere å forbli anonym når det skal være "vrangt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære gjest.

Dette er ikke for å være vankelig eller noe slikt. Det er bare en oppfordring fordi det er mye hyggeligere med et "ansikt" på de vi snakker med. Lettere og holde infor og tips fra hverandre. Jeg har stor forståelse for at du ønsker å være annonym i dette fora. Og det kan du for al del få fortsette med!

Men du er klar over at selv om du vil skrive som Gjest kan du legge inn et slags nick i navnfeltet? Og der kan du jo finne på hva som helst. Uten å registrere deg med my mail konto osv.

Det var kun ment som en oppfordring til et litt mer personlig forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...