Tusenfryd Skrevet 9. desember 2003 #2 Skrevet 9. desember 2003 Jeg har en venninne som har begynt å venne seg til hete affærer og så blir det helt stille. Ingen kan med fornuft forstå at dette er normal oppførsel, men det er visst dessverre vanligere enn man liker.
~sikka~ Skrevet 9. desember 2003 #3 Skrevet 9. desember 2003 Kanskje han er gift? Har du prøvd å ringe ham? Har dere møttes i real life eller kjenner dere hverandre bare på sms og email og sånt? Sorry at jeg spør så mye - men jeg har ikke lest andre poster fra deg så jeg vet ikke hva som skjer helt.
ZIBRA Skrevet 9. desember 2003 #4 Skrevet 9. desember 2003 Når man er på ferie pleier man være så oppe i alt man opplever at man ikke tenker på noe annet. Jeg synes du ikke skall tenke alt for mye på dette, det er jo kun Tirsdag idag. Og meldingen skrev du i Søndags!? Det er mye verre for den som går hjemme.., tiden går langsommere enn for den som er ute å reiser! Tror du bare kan slappe av!!
Gyldenløwe Skrevet 9. desember 2003 #5 Skrevet 9. desember 2003 La meg rekapitulere: Du meldte ham på søndag, han meldte tilbake. Du meldte tilbake igjen, han ikke. Nå er det tirsdag. Ok. Han meldte deg jo, er han virkelig nødt til å være den siste som sender melding? Må du ha svar på hver eneste en? Det har gått to dager, venter du virkelig melding fra ham hver dag når han er på ferie? Jeg er jo ikke ham, men like sannsynlig som at han ikke er interessert er at han etter den siste medlingen ble glad for fine ord, sendte deg en varm tanke, puttet mobilen i lomma og fortsatte med ferien sin. Ja, du er utålmodig. Ingen grunn til å krisemaksimere dette. Ikke "sett deg bakpå" eller forsøk å spill noe spill. Bare aksepter at dere kanskje har litt ulikt forhold til SMS-kultur. Slapp av og kos deg med at han tenker på deg. :D
jenta27 Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2003 zikke: Han er ikke gift, langtifra! Han har aldri før hatt et fast forhold, og er redd for å binde seg, for å miste friheten..... og for å bli såret...! Har møtt ham mange ganger, også hjemme hos ham. Og som oftest er det han som har tatt iniativ!
~sikka~ Skrevet 9. desember 2003 #7 Skrevet 9. desember 2003 zikke: Han er ikke gift, langtifra! Han har aldri før hatt et fast forhold, og er redd for å binde seg, for å miste friheten..... og for å bli såret...! Har møtt ham mange ganger, også hjemme hos ham. Og som oftest er det han som har tatt iniativ! Okei - takk for svar. Kanskje han synes du går for fort fram? Kanskje han bare har det travelt? Kanskje han er utenfor dekning (er dekningsproblemer i store deler av landet de siste dagene).... Har du prøvd å ringe ham da?
jenta27 Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2003 Gyldenløwe: Han trenger absolutt ikke alltid være den som svarer sist på mld nei. Men når jeg stilte et spørsmål så hadde jeg jo håpt å få et svar da...... Og ja, jeg hadde satt pris på å få svar på de mld jeg skriver. Jeg er hvertfall sånn selv, at jeg svarer på meldinger når jeg får dem, og det ikke bare fra ham, men fra venner og! Og HVERTFALL dersom jeg brydde meg om en person eller var forelsket i ham!!!! Og nei, jeg venter ikke mld fra ham hver dag, langtifra! Det gikk 4 dager mellom forrige mld jeg fikk av ham, og jeg skrev heller ingen mld til ham. Jeg sa jo at jeg ikke ønsket å presse meg på, og prøver faktisk å være litt "laidback", ikke mase. Men det er ikke lett å være forelsket og vente på en tlf eller mld som aldri kommer...... Han er redd for å binde seg, prøve noe nytt..... er redd for å bli såret tror jeg. Så jeg har vært forsiktig med å sende mld som : "Jeg savner deg", "tenker på deg" osv. Sendte en "jeg tenker på deg" mld for 1 mnd siden, og da svarte han aldri..... Men sist uke var det faktisk HAN som uoppfordret skrev "tenker på deg" og Lang klem til meg!!! Så jeg tenkte jeg skulle prøve å skrive en slik mld til ham først....... og håpte på svar..... men har som sagt ikke hørt noe...... og får nok ikke mld i dag heller. Kl er nemlig 21 der han er......
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #9 Skrevet 9. desember 2003 zikke Han er nok ikke i Norge... men på andre siden av jorden......! Så ringe blir ikke aktuelt. han kommer hjem igjen på søndag.......!
~sikka~ Skrevet 9. desember 2003 #10 Skrevet 9. desember 2003 Okei da kan det hvertfall hende at han er utenfor dekning. Husk at det også er tidsforskjell da. Han tenker sikkert på deg hele dagen.
Gyldenløwe Skrevet 9. desember 2003 #11 Skrevet 9. desember 2003 Vel jenta27, du gir deg selv bare en masse problemer dersom du skal tolke hans reaksjoner utfra din egen forståelse og handlingsmønstre. Han er ikke deg, og han er mann. Dere tenker ikke helt likt. Du ser de ytre resultatene av hva han tenker, og tolker disse utifra din egen verden. Det gir ikke nødvendigvis et så veldig riktig bilde av akkurat hva som foregår i hodet hans. (Forresten, hvis alle skulle svare på alle SMSer, så ville vi jo ikke fått gjort annet. Noen må sende den siste ) Hvis jeg skal være helt ærlig her, så tror jeg du er iferd med å gå i den klassiske damafella. Du overtolker, blir engstelig, og ender opp med å mase. Jeg tror det er store sjanser for at denne karen er interessert, så ikke bli lei deg. Har flere kompiser som ville kunne finne på å oppføre seg akkurat sånn mot ei jente de er liker godt, uten å mene noe vondt med det. Det ordner seg ofte likevel.
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #12 Skrevet 9. desember 2003 Gyldenløwe: Tusen, tusen takk for oppmuntrende svar!!! Så det fins gutter som er forelsket/ interesert i ei jente og likevel ikke tar så ofte kontakt, og ikke svarer tilbake på mld? Jeg er nemlig ikke sånn ser du. Er jeg interessert så tenker jeg på vedkommende 24 timer i døgnet, og er hvertfall ikke avvisende! Men når det er sagt så vil jeg si at jeg denne gangen prøver å holde litt tilbake. Jeg skriver ikke ofte mld til ham, og jeg tviler på at han vet hvordan jeg har det, altså at jeg tenker så mye på ham!!!
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #13 Skrevet 9. desember 2003 Jeg vet hvordan du har det :oops: Utålmodig går man rundt og venter på kontakt, en sms, en tlf, en mail.. Initiativ fra denne mannen som at han er interessert! Og man venter, man venter enda man VET så godt at mannen er opptatt med sine ting idag, denne uken el. Alikevel så venter vi, håper! Hvorfor er vi kvinner og menn skapt sååå forskjellig da? Er jo uutholdelig iblant jo! Det hjelper lite å være godt voksen når man er hodestups forelsket. Ikke denne gangen heller vil jeg klare å møte mannen med stor M, han som klarer å hindre at jeg ikke lager masse unødvendig usikkerhet.... Forskjellen på oss er at jeg må nøye meg med smuler........ Til deg som skrev innlegget; PRØV å ha tålmodighet. Ikke bry deg om innholdet i en sms, prøv å se hva han sier og hvordan han er mot deg når dere er ilag. Han har sagt han er litt redd - gi ham tid! Vær der for han, men la han også få en viss armbredde om du skjønner. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå