Waterlilli Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Vi brukte en fotograf som gjør at vi får tilgang til "alle" bilder som ble tatt på bryllupsdagen. Men dermed får vi ikke takkekort derfra, og nå leter jeg etter fine takkekort. Har lett litt på de forskjellige fotobutikkene på nettet, men synes mye av det jeg finner er simpelt. Noen forslag?
Anglofil Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Vi valgte å lage takkekort gjennom FotoKnudsen, og de ble veldig flotte. Lagde dem selv fra scratch og er veldig fornøyd med resultatet. Mvh Yvonne
CathFoto Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Japan Photo, Kortshop, Nfoto. Evt kjøpe kort på Panduro e.l. og lime inn bilde? Kunne ikke fotografen være behjelpelig med et designfotslag på kortene? Det pleier jeg å være.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 på www.takkekort.no er det mange fine kort
FruN Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Vi lager de sjøl vi Vi hadde privat fotograf da, og har planer jeg er usikker på om en fotograf kunne hjulpet oss med.. Dessuten liker gubben å styre med sånne ting
Alsana Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Stemmer også på FotoKnudsen. Eg tek utgangspunkt i ein av malane som ligg ute, men resultatet blir som regel heilt annleis og akkurat slik eg vil ha det. Det er masse moglegheiter for å justere og ordne og fikse. Du kan også velje å få korta på matt papir, synest dei er ganske fine. Er veldig fornøgd med kort eg har bestilt derifrå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå