Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. desember 2003 #1 Del Skrevet 9. desember 2003 Sint nå! Satt og pakket inn julegaver (og det synes jeg er koselig jeg da), og så skulle jeg bare montere et bilde jeg har kjøpt til en venninne i en ramme jeg også hadde kjøpt til henne. Kjipern å få byggesett, tenkte jeg. Tror du ikke at det forbanna glasset SPRAKK da jeg la i bildet??!?! Jeg verken bøyde eller klemte, men så bare sprakk det! :evil: Åååååååååååååååååååå jeg blir sint... Nå må jeg dra på IKEA og kjøpe ny ramme, og det er langt og trangt å parkere og fullt av gærninger og treige kassadamer og... Nei, det var ikke gøy å pakke inn julegaver i år. :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 9. desember 2003 #2 Del Skrevet 9. desember 2003 Kan du ta med for meg noen juletrær som skal være bordkortholdere? Den dingsen man skal sette kortet i som liksom er stjernen på juletreet er så trang at man får ikke en negl inni en gang - langt mindre et bordkort som endatil lå i pakken. Og "stjerna" eller ingen øverst tålte ingenting dvs den begynte å vrenge seg ut av treet - ødelagt. Skal ta med alle sammen til IKEA i morgen og si takk for lånet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå