Gå til innhold

Hav synes dere om denne pelsluen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den ble litt voldsom over pannen, om man skal bruke den med flappene ned, og i tillegg synes jeg snorene så litt tynne og billige ut. Bortsett fra det var den veldig fin, og så varm og god ut.

• Liker 1
Skrevet

Stygg, og det er motbydelig å bruke ekte pels.

• Liker 2
Skrevet

Too much er riktig beskrivelse :) Men én ting var faktisk verre enn selve lua; prisen!

Skrevet (endret)

Skikkelg stygg!

innlegget er endret for trakkasering, Kosemose, mod

Endret av Kosemose
  • Liker 8
Skrevet

For voldsom for min smak også.

Pelsdebatten kan vi vel ta et annet sted, men en lue til 1500 kr??? GALSKAP!

• Liker 2
Skrevet

Jeg likte den jeg! Så utrolig god og varm ut :jepp: Men prisen var virkelig stiv...

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes også den var for voldsom, og ville ikke brukt pels uansett.

• Liker 1
Gjest Apophis
Skrevet

Er absolutt ingen fan av pelsluer, så eg syns den var stygg.

• Liker 2
Skrevet

Den var stygg, men uansett om jeg hadde syens at luen var døds fin så hadde jeg aldri brukt den. Jeg går ikke med ekte pels. Aldri i livet.

• Liker 3
Skrevet

Syns sånne luer er kule til vanlig, men denne var litt mye fremme kanskje? Og prisen er jo ikke noe problem hvis TS har så mye penger til overs.. (selv om den kostet mer enn det jeg har totalt på konto nå. lol)

Og off topic:

Det er vel ikke noe problem å bruke en lue laget av ekte pels dersom du vet at dyret har hatt gode levevilkår?

Jeg har et kalveskinn på gulvet i dette rommet jeg sitter i nå, og synes det er fantastisk digg. (Rett og slett fordi det er vår kalv, og jeg vet den hadde et godt liv.)

• Liker 6
Gjest BabyBlue
Skrevet

Likte den ikke. Var for mye... men bor du oppe i Finnmark hvor det er flere minusgrader hver dag om vinteren hadde den nok vært god =)

Gjest Tigress
Skrevet

Eg synest det blei litt mykje lue, likte faktisk dei andre på sida betre.

Skrevet

Den hadde vært kjempefin - hvis den var laget av fuskepels. Designet var veldig pent, men det faktum at den er laget av sølvrevpels, gjør at hele lua bare blir ekkel...:sjenert:

• Liker 3
Gjest Borghild
Skrevet

Den var jævla stygg. Og enda jævligere er det at en rev må bøte med livet for den lua uansett om den hadde vært fin eller stygg.Pelsluer i fuskepels derimot kan være fine. Men ikke alle.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns den var fin! Deilig med pels, så god å varm ut :)

• Liker 2
Skrevet

Personlig syns jeg det er bedre å bruke 1500 kr. på en pelslue som varer i mange år, enn å kjøpe to nye, billige luer hvert år i 20 år. Noen vil si at det er verre for dyrene at man bidrar til forsøpling og overproduksjon, enn at noen få dyr dør. Jeg er imot den inhumane behandlingen dyr får, men jeg syns ikke det er galt å bruke skinn eller pels GITT at man bytter ut det med noe annet èn lue i stedet for 10, ett par sko i stedet for tre nye par hver vinter, en dyr veske i stedet for en ny i mnd.). Jeg syns det er mer inhumant å bidra til global oppvarming, barnearbeid, forsøpling og overproduksjon.

Forøvrig syns jeg ikke pelsluen var spesielt fin.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...