Tussilago_2 Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Hei Vi skal til Skien eller Porsgrunn eller et sted midt i mellom, har ikke helt klart å bestemme meg for hva som er enklest. (Skien nærmest, men virker som lettere med kollektiv trafikk fra Porsgrunn). Ser vi kan kjøpe minipris billetter som gir samme prisen til Skien og Prosgrunn, kan tenker at på veien til bør ikke dette være et problem (om vi går av litt før), men kan det bli et problem om vi betaler fra Skien og kommer på i Porsgrunn? Noen som vet???
Brukernavn Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg ville sendt en mail til NSB for å spørre jeg, men kan aldri tenke meg at det har noe å si!
Klematis Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Ring og gi beskjed når dere eventuelt har bestemt dere for å gå på i Porsgrunn. Det har hvertfall jeg fått beskjed om når jeg har spurt om det var OK å kjøpe billett fra Bergen og eventuelt gå på i Arna. De KAN selge setet ditt til noen andre før du kommer på, selv om det skal mye til når det er så kort mellom stoppene.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Siden det er samme pris ville jeg kjøpt billett til det stoppet som er lengt unna der du kommer fra. Da er du fri til å sitte på hele veien eller hoppe av før om du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå