Gå til innhold

Peppa gris dvd`er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg sliter skikkelig med å få tak i dvd`er med Peppa Gris. Jeg har kun kommet over èn dvd inkludert x antall Peppa Gris-bøker på bokkilden (eller var det bokklubben). Hvorfor er det så vanskelig å få tak i disse med norsk tale? :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Her Har de et sett med 6 DVD'er. Norsk tale og alt :) Endret av MieH
Skrevet

Her Har de et sett med 6 DVD'er. Norsk tale og alt :)

Takk, denne googlet jeg også opp først, men trykker man "kjøp" får man meldingen: Produktet er ikke tilgjengelig for bestilling

Mange plasser man kan finne dvd`ene, men de har statuser som dette eller "utsolgt".. :tristbla:

Skrevet (endret)

Ok, sjekka ikke det jeg, så bare at det sto på lager. Men her fant jeg en dansk nettbutikk som har de inne. Filmene har norsk, dansk og svensk tale, så da gjør det kanskje ikke noe at coveret er dansk? Det ser i allefall ut til at det er på lager der og kan bestilles :)

Endret av MieH
Skrevet

Ok, sjekka ikke det jeg, så bare at det sto på lager. Men her fant jeg en dansk nettbutikk som har de inne. Filmene har norsk, dansk og svensk tale, så da gjør det kanskje ikke noe at coveret er dansk? Det ser i allefall ut til at det er på lager der og kan bestilles :)

Å, tusen takk! Skal prøve å bestille her, og satse på at de sender pakker internasjonalt.

Da kan jeg stryke av en julegave på listen :takke::takke::takke::takke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...