Gjest Felicity Skrevet 9. desember 2003 #1 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg vurderer å anskaffe meg en tatovering nede i korsryggen. Kan noen fortelle meg om denne plassen er mer vond å tatovere enn andre steder (f.eks skulder, overarm). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinegull Skrevet 9. desember 2003 #2 Del Skrevet 9. desember 2003 hei du, Har en del tattoo's, bla på korsryggen, og jeg syns det ikke gjorde spess vondt, men litt ubehagelig er det jo lengere ut på siden man kommer. Men jeg veit om verre steder å tattovere seg, undersiden av armen og leggen, det merker man ja. Også kommer det an på hvor stor du skal ha, hvor lang det tar osv. Det blir jo sårt etter hvert som man sitter der. det var faktisk verst når min var ferdig, sårt,ømt og stramt, men det går fort over. Håper du har funnet et kult design og en dyktig tattovør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest olive Skrevet 9. desember 2003 #3 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg så et program på tv hvor det ble sagt at man ikke kunne få epidural-bedøvelse under fødsel, om man hadde tatovert seg på korsryggen. Det vil si, om det var tatovering akkurat der sprøyten skal settes (som er ved en bestemt knokkel i ryggraden). Kan være greit å ta med i vurderingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Felicity Skrevet 9. desember 2003 #4 Del Skrevet 9. desember 2003 Takker for svar. Angående epidural, så har jeg fått de barnene jeg skal ha.......... Tattoo artisten jeg bruker er dyktig, særdeles dyktig. Motivet skal være en sol med yin og yang inni. Motivet skal være i sort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 9. desember 2003 #5 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg så et program på tv hvor det ble sagt at man ikke kunne få epidural-bedøvelse under fødsel, om man hadde tatovert seg på korsryggen. Det vil si, om det var tatovering akkurat der sprøyten skal settes (som er ved en bestemt knokkel i ryggraden). Kan være greit å ta med i vurderingen. ...og det er grunnen til at jeg revurderte hele greia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 9. desember 2003 #6 Del Skrevet 9. desember 2003 ...og det er grunnen til at jeg revurderte hele greia! De kan vist sette epeduralen over tatoo-en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantique Skrevet 9. desember 2003 #7 Del Skrevet 9. desember 2003 Der vil jeg og ha tatoo...Hvis jeg noengang kommer til å tørre.... (Nåleskrekk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. desember 2003 #8 Del Skrevet 9. desember 2003 Har tatovering på korsryggen og det gikk fint det. Ble litt mer ubehagelig etterhvert (det tok nokså lang tid), men det var verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 9. desember 2003 #9 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg så et program på tv hvor det ble sagt at man ikke kunne få epidural-bedøvelse under fødsel, om man hadde tatovert seg på korsryggen. Det vil si, om det var tatovering akkurat der sprøyten skal settes (som er ved en bestemt knokkel i ryggraden). Kan være greit å ta med i vurderingen. Jeg har ei i korsryggen, og jeg fikk epidural. Kommer helt an på anesti-legen som setter sprøyta fikk jeg vite på sykehuset. Jeg har ei mellom skulderbladene, ei i korsryggen og ei midt på leggen på siden. skal ta ei til, men vet ikke helt hvor jeg heller.. gidder ikke ha sånne typiske jenteplasser..hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 9. desember 2003 #10 Del Skrevet 9. desember 2003 Tatoveringer er noe av det fæleste jeg ser på jenter.... men det var kanskje heeeelt utenfor tema.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. desember 2003 #11 Del Skrevet 9. desember 2003 Tatoveringer er noe av det fæleste jeg ser på jenter.... men det var kanskje heeeelt utenfor tema.... Stemmer det gitt - 10 poeng for selvinnsikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå