Gå til innhold

BRYLLUP I ROMA !

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan jeg spørre hva dere må ut med for bil og sjåfør?

Og er det langt fra ambassaden til restauranten dere har valgt da?

Vi har vel strengt talt egentlig bare datoen som helt håndfast, og hår/sminke fordi det kan en av gjestene! ;) Alt annet er i planleggingsfasen! Har tittet på både restaurant, fotograf, kjoler osv, men ikke bestilt enda. Derfor er det jo fint å lese litt tips om hva andre har tenkt og gjort. Tenker i hvert fall å gjøre alt selv, og håper det skal gå fint :)

Vi betaler 550 euro for bilen. Min italienske onkel fikset 50 euro rabatt. Det er jo dyrt, men når får man ellers sjansen til å cruise rundt i Roma i en bil fra 40-tallet?? :)

Litt usikker på hvor langt det er, men alt i Roma er i gåavstand. Da vi var der i fjor tok vi ikke taxi eller offentlig transport en eneste gang. Restauranten ligger forresten rett bak Piazza Navona. Den er i tilknytning til Hotel Raphael, og de har hele tiden vært helt overlegne på service!

Jeg kan komme med tilbakemelding når vi kommer hjem i juli :) Vi har også ordnet alt selv. Fotografen vår ser ut til å være veldig flink og kreativ, så jeg tror det blir bra :)

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal gifte meg i Roma 21 mars :-) Vi har tenkt å ordne alt selv, men synes det er litt vanskelig å finne hotell og resturant. Vil gjerne at den nærmeste familien bor på samme hotell som oss og da må jeg finne et som har nok ledige rom, og vil også gjerne at det ligger sentralt og i gåavstand til det meste.

Vi vil helst ha resturant på hotellet, for vi har 2 små barn som trenger å legge seg i någenlunde normal tid for dems egen del. Så da vil det ikke være langt unna for mormor eller tanten å legge dem :-)

Noen som har bra hotell å anbefale? Som helst har bra resturant?

Og hva skrev dere i invitasjonene? Vi må nesten vite hvor mange som kommer før vi bestiller hotell og resturant.

Hvordan gikk bryllupet Samulita? :-)

Skrevet

Roma ?! :rodmer:

Anonym poster: d8bea72c13b9e42d12aa7bb0caf57f85

• 2 år senere...
Skrevet

Hei...Ikke så veldig aktiv her inne.

Jeg betaler ikke stort for bryllupsplanlegger, husker ikke i farten men ca rund 4000 kr. Hun er Norsk og svarer relativt kjapt. Men du kan få høre hvordan det har gått etter endt vigelse.

Det fine er jo at man hjemme kan sjkekke ut spisesteder etc som det kommer forslag om, takk for internett :takke: . Hun ordner alt, make up/frisør, fotgraf, spisested, brudebukett, transport etc.. Altså det man måtte ønske.

Jeg husker godt at det var 22/9 kl 10:00 de åpnet telefonen for booking av ambassaden for 2012. Det er som å melde seg på birken, hadde to telefoner, fikk bare opptatt, men kom igjenom etter10 minutter.

Ceci

Hvilken planlegger brukte dere? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...