Ceci-Angel Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Hei. Lager en tråd for de som skal gifte seg i Roma, eller har giftet seg i Roma. Her kan vi komme med tips samt gode råd til hverandre, og veldig bra med erfaringer fra dere andre som har giftet seg i Roma. Vi gifter oss i den Norske Ambassade i juni. Er i startfase når det gjelder planlegging. Men har kommet frem til at jeg trenger hjelp i forbindelse med bestilling av spisested, fotograf, brudebukett etc... Jeg kjenner jo ikke Roma så godt, så tips og råd er gull. Har vært i kontakt med to forskjellige bryllupsplanleggere som er bosatt i Roma. Vi skal ikke ha noe storslott bryllup, da vi begger har vært gift før. Skal være en romantisk dag, med gode minner. Det vi har fikset så langt er hotell og kjolen er i hus . Så det er litt igjen for å si det slik,og alt som er gjort er godt og flott .
Tropehus Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har vært i dobbeltbryllup i Roma, og det er vel noe av det mest romantiske jeg har vært med på, og jeg skal i nok et nytt bryllup der nå i juni. Selve vielsen var ikke veldig imponerende, bla. leste forretteren samme dikt til begge brudeparene (på rad), og da faller følelsen av å være spesiell litt bort. Bortsett fra det var festen, maten, vinen og atmosfæren utrolig flott hele turen! Vi var ca 20 stykker som var nedover og det var kun felles opplegg selve vielsesdagen. Det passet meg og min samboer bra, vi fikk sett og gjort mye på egenhånd, i tillegg var vi ute å spise middag med de nygifte en av de andre kveldene etterpå. Etter vielsen var vi ved Coloseum og Forum Romanum og tok bilder og så kjørte brudeparet hest og vogn mens gjestene skiftet om til kveldsantrekk. Deretter var det 3-retters, kake og dans til langt på natt. Brudeparene vi var med fikk kjempehjelp av hotellet mtp frisør, buketter og servering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå