Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

VI er prøvere på tredje mnd (2.mensperiode)og troooor jeg hadde EL for 14 dagers tid siden, siden tirsdag ettermiddag har jeg hatt smerter i siden av magen, startet som en følelse av å være støl, utviklet set til å kjennes ut som hold/sting i siden når jeg beveger meg.. Er dette et vanlig (tidlig) symptom på graviditet? Skal ta en test senere idag tenkte jeg. Men lurte på om flere har hatt det sånn tidlig i svangerskapet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok flere som har hatt det slik tidlig i svangerskapet, og flere som ikke har hatt det slik. Det er nok langt flere som har hatt denne følelsen uten og være gravid. Så det er mulig at det er et symptom, men det er også veldig mulig at det ikke er det.

Det er umulig å si hva det er.

Skrevet

Har du tatt en test? :)

Er best å ta den med morgenurin, da er det mer sannsynlig at den viser positivt viss du er tidlig i svangerskapet ;)

Skrevet

Har du tatt en test? :)

Er best å ta den med morgenurin, da er det mer sannsynlig at den viser positivt viss du er tidlig i svangerskapet ;)

Testet negativt igår kveld, mulig det er fordi det var litt tidlig og at det var på kvelden,men mest sannsynlig har vi ikke truffet nå heller. Jeg orker ikke håpe for mye før vi får en positiv test, blir så skuffet og lei meg hver gang jeg tar en test og den er negativ. Krysser fingrene for at vi får det til snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...