AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Hei dere! Jeg er blitt bedt på date av en mann som jeg ikke kjenner. Har møtt han fra nett! Nå er det slik at jeg har nylig registrert meg på en nettdatingside og har aldri vært på date med en ukjent før! Kan dere kloke hoder fortelle meg hva man gjør på en date? Hva er "no, no"? Hvor dater man, hvor dater man ikke? Hva snakker man om? Og hva i alle dager gjør man hvis et ikke klaffer? Kan legge til at jeg er 30år og skal møte en mann på samme alder.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Gjør det enkelt første gang og avtal en kaffe. Da er det alle muligheter for å stikke eller utvide. 1
Gjest fersk lærer Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Da jeg skulle møtte en fra nettet, så gikk vi bare en tur i byen uten å avtale hvor lenge det skulle være. Da er det enkelt å si at du har planer og må dra tidlig, hvis det ikke funker. Jeg pleier ikke å kalle det en "date", heller et "møte". Det virker mer riktig, for jeg dater ikke menn jeg ikke kjener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå