muffin26 Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Noen som har prøvd shampoo og balsam fra all soft. Vurderer å bestille meg det siden den jeg bruker nå( elvital) tørker bare håret mitt ut. Må man bruke hårkur fra samme serie for å få best effekt eller spiller det ingen rolle. Bruker joico sine hårkurer synes de er best.
Månestråle** Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg bruker All soft fra Redken, Muffin26. Kan godt anbefales Jeg kjøper den her http://no.strawberrynet.com/haircare/redken/
challenger Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har prøvd all soft shampo og balsam, og synes de var helt greie. Gjorde ikke noe stor forskjell på håret mitt, så funka greit som en hverdagsshampo. Men nå har jo jeg veldig mykt og glatt hår fra før så sikkert derfor jeg ikke merka store forskjellen:) Hårkuren har jeg ikke prøvd, men tror ikke det har så mye å si om du bruker joicokurer for de er jo veldig gode produkter.
muffin26 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg bruker All soft fra Redken, Muffin26. Kan godt anbefales Jeg kjøper den her http://no.strawberrynet.com/haircare/redken/ Takk for svar. Bruker du noen av leave in serium eller oljene de har. Vurderer å bestille denneMin lenke i tillegg til balsam og shampoo.
muffin26 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Jeg har prøvd all soft shampo og balsam, og synes de var helt greie. Gjorde ikke noe stor forskjell på håret mitt, så funka greit som en hverdagsshampo. Men nå har jo jeg veldig mykt og glatt hår fra før så sikkert derfor jeg ikke merka store forskjellen:) Hårkuren har jeg ikke prøvd, men tror ikke det har så mye å si om du bruker joicokurer for de er jo veldig gode produkter. Jeg har tørt og krøllete hår derfor jeg vurderer denne. Joico har bra hårkurer ja elsker de:) Endret 30. oktober 2011 av muffin26
Månestråle** Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Takk for svar. Bruker du noen av leave in serium eller oljene de har. Vurderer å bestille denneMin lenke i tillegg til balsam og shampoo. Shampooen er fast inventar, men har også brukt kuren en del. For håret mitt fungerer det å bruke en helt vanlig balsam i tillegg til shampooen fra all soft. Jeg bruker moroccanoil nå, men er ikke helt fornøyd så ser ikke bort fra at jeg prøver oljen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå