MonThe Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Hei Jeg har kjøpt kjolen min brukt på finn, og har derfor aldri prøvd den i butikk, med underskjørt og sånt. Har tenkt å kjøpe både underskjørt og slør på eBay, og lurer derfor på hva slags underskjørt jeg må ha... Noen av dere drevne damer her inne som kan hjelpe meg? Lurer også på det med størrelser på underskjørt, hvordan er det med det? På forhånd takk "Suzanne Vidal", Maggie Sottero
Gjest Doh Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Spurte du ikke hun du kjøpte kjolen av? Det kommer jo an på hvor mange lag det er på selve kjolen, men jeg har også A-line kjole og jeg har kjøpt med en ring og tyll over. Kanskje det kunne vært noe?
Rødtoppen86 Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Jeg hadde akkurat samme kjole i mitt bryllup :D Skulle kjøpt min kjole med underskjørt vet du Jeg hadde ihvertfall et passelig stort underskjørt med to ringer, fordi jeg ville at kjolen skulle stå litt ut og at jeg skulle slippe å tråkke på den. Mitt underskjørt er i størrelse small, og jeg er ca 160cm høy og veier 60kg. Måtte legge det opp litt med en skohøyde på 9cm. Kjolen slapp jeg å legge opp siden jeg hadde såpass høye sko, og underskjørtet hjalp til å løfte kjolen nok opp fra bakken Endret 30. oktober 2011 av Rødtoppen86
MonThe Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Takk for svar dere! Nå fant jeg igjen mailen fra hun jeg kjøpte kjolen av, og hun hadde visst også hatt underskjørt med to ringer, så da blir jeg å gå for det! Åååh, gleder meg noe innmari til å prøve kjolen med underskjørt Og Rødtoppen -- du så heeelt nydelig ut Endret 30. oktober 2011 av MonThe 1
Tweak Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Både jeg og en venninne har kjøpt underskjørt på ebay, det var veldig billig, kostet vel en 50 lapp og var ELENDIG i kvalitet! Endte opp med å kjøpe et skikkelig et på brudesalongen... Som nå går på låns rund i venninneflokken, he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå