AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Reiser til Latin-Amerika om noen uker. Lønner det seg å vente, eller blir billettene bare dyrere? Eller påvirkes det mye av det som skjer i verden? Dvs at det ikke finnes noen fasit for beste bookingtidspunkt?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Flybilletter er generelt billigst lang tid i forveien.
afeio Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Noen forskere mener at de skal være billigst åtte uker før reise, vet ikke om dette stemmer eller ikke, men billettene blir nok ikke billigere bare noen få uker før avreise.
Gjest Armule Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Flybilletter er generelt billigst lang tid i forveien. Ikke helt korrekt. Noen venner av meg skulle reise til Sør-Afrika på studietur. Han som bestilte ca. ett år i forveien betalte ganske mye mer enn de som kjøpte noen måneder før.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Ikke helt korrekt. Noen venner av meg skulle reise til Sør-Afrika på studietur. Han som bestilte ca. ett år i forveien betalte ganske mye mer enn de som kjøpte noen måneder før. Ja, det sier seg selv. Ett år i forveien er for lang tid. Noen måneder før er helt perfekt.
Maria M Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Det spørs hva slags fly man reiser med. Om det er et charterfly så lønner det seg å vente, mens en rutefly så stiger prisene.
CathFoto Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Afeio: Jeg leste også det, og har stemt ganske bra når jeg har sjekket i ettertid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå