Gå til innhold

Når er flybillettene billigst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til Latin-Amerika om noen uker. Lønner det seg å vente, eller blir billettene bare dyrere? Eller påvirkes det mye av det som skjer i verden? Dvs at det ikke finnes noen fasit for beste bookingtidspunkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flybilletter er generelt billigst lang tid i forveien.

Skrevet

Noen forskere mener at de skal være billigst åtte uker før reise, vet ikke om dette stemmer eller ikke, men billettene blir nok ikke billigere bare noen få uker før avreise.

Skrevet

Flybilletter er generelt billigst lang tid i forveien.

Ikke helt korrekt. Noen venner av meg skulle reise til Sør-Afrika på studietur. Han som bestilte ca. ett år i forveien betalte ganske mye mer enn de som kjøpte noen måneder før.

Skrevet

Ikke helt korrekt. Noen venner av meg skulle reise til Sør-Afrika på studietur. Han som bestilte ca. ett år i forveien betalte ganske mye mer enn de som kjøpte noen måneder før.

Ja, det sier seg selv. Ett år i forveien er for lang tid. Noen måneder før er helt perfekt.

Skrevet

Det spørs hva slags fly man reiser med. Om det er et charterfly så lønner det seg å vente, mens en rutefly så stiger prisene.

Skrevet

Afeio: Jeg leste også det, og har stemt ganske bra når jeg har sjekket i ettertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...