Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #1 Del Skrevet 9. desember 2003 Nå vil jeg prøve noe annet og effektiv innenfor trening, og tenkte dermed på spinning. Kan noen fortelle meg fordelene med spinning? Jeg ønsker å stramme opp her og der, generellt komme fort i form ved å kansje trene spinning tre ganger i uka. Er dette god trening? Og for hvilke kroppsdeler? Takk takk! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 9. desember 2003 #2 Del Skrevet 9. desember 2003 Kjempebra trening for forbrenning, kondisjon og benmuskler! Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinegull Skrevet 9. desember 2003 #3 Del Skrevet 9. desember 2003 Enig!!!!veldig bra for forbrenning og kondis. Også er det gøy, har nettopp blitt bitt av basillen sjæl. Nyttårsforsettet mitt er bla :Mere spinning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 9. desember 2003 #4 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg får vondt i rompa... God trening for beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 9. desember 2003 #5 Del Skrevet 9. desember 2003 Ah. Elsker Spinning. En ultimat treningsform som fører til synlige resultater nokså kjapt (snakker om egen erfaring) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 9. desember 2003 #6 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg får vondt i rompa... Det går over etter noen ganger. Spinningbukse eller et sånt geleoverdrag til setet kan også hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. desember 2003 #7 Del Skrevet 9. desember 2003 Det går over etter noen ganger. Spinningbukse eller et sånt geleoverdrag til setet kan også hjelpe. Det går ikke over - har syklet tre ganger i uka i over to måneder og får akkurat like vondt... har fått meg sykkelbukse - og lånt trekk til setet noen ganger - det hjelper litt :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå