AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har selv spilt inn en låt som jeg gjerne vil dele med mine blogglesere. Men den ligger i iTunes og jeg får ikke til å legge den til bloggen. Kan noen være så snill å hjelpe meg med det? Jeg bruker blogspot/blogger.
aluminium Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg regner med du kan laste opp filer til bloggen. Det du da gjør er å dra filen fra iTunes til skrivebordet. Da kopieres den til skrivebordet. Deretter er det bare å laste den opp på bloggen antar jeg. Filen på skrivebordet kan slettes...
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg regner med du kan laste opp filer til bloggen. Det du da gjør er å dra filen fra iTunes til skrivebordet. Da kopieres den til skrivebordet. Deretter er det bare å laste den opp på bloggen antar jeg. Filen på skrivebordet kan slettes... Tusen takk, aluminium, men jeg har prøvd det også, og det går ikke Får ellers til å legge ut f.eks egne videoer fra iPhoto eller låter fra You Tube og sånt, men IKKE fra iTunes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå