AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Blir du sjekket opp av gutter når du er ute på byen som ikke tar et nei for et nei, men fortsetter med den irriterende sjekkinga? Spesielt på dansegulvet, når gutten danser mot deg og ikke vil gi seg? Da må du se denne video "The face" Haha, så genialt. Dette skal jeg gjøre neste gang jeg treffer en person som jeg ikke er interessert i å snakke med 3
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Er du ikke interessert i å snakke med en fyr så er det faktisk smart å ikke danse med han også. 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Er du ikke interessert i å snakke med en fyr så er det faktisk smart å ikke danse med han også. Har du vært på byen på en fredag eller lørdag? Det er ingen gutter som spør om å få danse med deg, de kommer bare bort og gir deg en lapdance nesten Enten du vil det eller ikke. 6
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Har du vært på byen på en fredag eller lørdag? Det er ingen gutter som spør om å få danse med deg, de kommer bare bort og gir deg en lapdance nesten Enten du vil det eller ikke. Du er med andre ord så svak og viljeløs at du ikke klarer å si ifra? Sånne kvinnemennesker er faktisk den helt store skrekken å surre seg borti.
apekatt Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Gi faen i være snill. Bare si ifra at du ikke vil ha noe med personen å gjøre, så holdern seg unna.
Gjest Blondie65 Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Du er med andre ord så svak og viljeløs at du ikke klarer å si ifra? Sånne kvinnemennesker er faktisk den helt store skrekken å surre seg borti. Pleier du å gå på utesteder Steinar? Har du noen gang opplevd personer som verken tar hint, at man flytter seg bort, at noen kommer og tar din plass og ber de flytte seg langt vekk eller blir kastet ut fra stedet og de fremdeles tror du er interessert? Det har jeg, og ble reddet av en kamerat som tok med seg gjøken utenfor og fortalte han et par pauli ord (med snakketøyet, ikke med knyttnevene).
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2011 #7 Skrevet 30. oktober 2011 Pleier du å gå på utesteder Steinar? Har du noen gang opplevd personer som verken tar hint, at man flytter seg bort, at noen kommer og tar din plass og ber de flytte seg langt vekk eller blir kastet ut fra stedet og de fremdeles tror du er interessert? Det har jeg, og ble reddet av en kamerat som tok med seg gjøken utenfor og fortalte han et par pauli ord (med snakketøyet, ikke med knyttnevene). For det første er jeg mann. For det andre gidder jeg sjelden å kaste bort min tid og penger på utesteder. Livet er for kort til det. 1
Gjest Blondie65 Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 For det første er jeg mann. Og du mener at den kvinnelige varianten av det jeg listet opp ikke finnes? Hvorfor svarer du i det hele tatt i denne tråden hvis den ikke har relevans for deg pga at du er mann? For det andre gidder jeg sjelden å kaste bort min tid og penger på utesteder. Livet er for kort til det. Hvorfor svarer du da som om du er ekspert på området "innpåslitne personer på dansegulvet"?
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2011 #9 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Og du mener at den kvinnelige varianten av det jeg listet opp ikke finnes? Hvorfor svarer du i det hele tatt i denne tråden hvis den ikke har relevans for deg pga at du er mann? Tja, om den kvinnelige varianten finnes som tilsvarer mannfolk på denne måten; er faktisk vanskelig å vite ettersom det finnes så mange folk i denne verden. Men at det ikke er mange av dem, det er sikkert. Prostituerte muligens. Hvorfor svarer du da som om du er ekspert på området "innpåslitne personer på dansegulvet"? Jeg ga TS et godt råd. Endret 30. oktober 2011 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #10 Skrevet 30. oktober 2011 Du er med andre ord så svak og viljeløs at du ikke klarer å si ifra? Sånne kvinnemennesker er faktisk den helt store skrekken å surre seg borti. Så svak og viljeløs at man ikke klarer å si i fra? Det stemmer ikke. Når jeg har vært på byen og avvist disse guttene som prøver seg, kan jeg fortelle deg en ting, det hjelper ikke alltid. Noen forstår det aldri og fortsetter å prøve. Du kan si "Jeg er ikke interessert, gå bort med deg.", men tror du ikke noen prøver seg etter det også? Noen ganger må man nesten bli slem for å få de til å gå, når de ikke går når man høflig avviser de. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #11 Skrevet 30. oktober 2011 Gi faen i være snill. Bare si ifra at du ikke vil ha noe med personen å gjøre, så holdern seg unna. Du har helt rett!
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2011 #12 Skrevet 30. oktober 2011 Så svak og viljeløs at man ikke klarer å si i fra? Det stemmer ikke. Når jeg har vært på byen og avvist disse guttene som prøver seg, kan jeg fortelle deg en ting, det hjelper ikke alltid. Noen forstår det aldri og fortsetter å prøve. Du kan si "Jeg er ikke interessert, gå bort med deg.", men tror du ikke noen prøver seg etter det også? Noen ganger må man nesten bli slem for å få de til å gå, når de ikke går når man høflig avviser de. Du trenger ikke være slem, men heller konsekvent. Og da danser du altså ikke med en fyr du ikke vil prate med. Ellers gir du helt feil signaler.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #13 Skrevet 30. oktober 2011 Du trenger ikke være slem, men heller konsekvent. Og da danser du altså ikke med en fyr du ikke vil prate med. Ellers gir du helt feil signaler. Etter å ha vært høflig og konsekvent en stund, så blir tålmodigheten testet og da sier man i fra litt strengere. Hvem har sagt at man danser med en fyr man ikke vil ha noe å gjøre med?
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2011 #14 Skrevet 30. oktober 2011 Etter å ha vært høflig og konsekvent en stund, så blir tålmodigheten testet og da sier man i fra litt strengere. Hvem har sagt at man danser med en fyr man ikke vil ha noe å gjøre med? Har du ikke lest hoved(første)innlegget her?
Mononoke Skrevet 30. oktober 2011 #15 Skrevet 30. oktober 2011 Det er jo ikke snakk om å danse med en fyr, når det er han som danser med deg mot din vilje. Jeg dropper ikke å danse bare fordi enkelte kjøtthuer tror det er et klarsignal til at de kan gnikke seg innpå meg så mye de vil. Tror nesten jeg må teste dette neste gang jeg får en sånn innpåsliten en etter meg, enkelte er omtrent umulige å bli kvitt! 2
Gjest NozMonster Skrevet 30. oktober 2011 #16 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) hahahahaa det ansiktsuttrykket skal definitivt teste ut neste bytur!! jeg får det faktisk til skremmende bra! - nesten så jeg faktisk skremmer bort meg selv også takk for godt tips ts! Endret 30. oktober 2011 av NozMonster 2
Pene sko... Skrevet 30. oktober 2011 #17 Skrevet 30. oktober 2011 Pleier du å gå på utesteder Steinar? Har du noen gang opplevd personer som verken tar hint, at man flytter seg bort, at noen kommer og tar din plass og ber de flytte seg langt vekk eller blir kastet ut fra stedet og de fremdeles tror du er interessert? Det har jeg, og ble reddet av en kamerat som tok med seg gjøken utenfor og fortalte han et par pauli ord (med snakketøyet, ikke med knyttnevene). Ikke bruk hint. Vi menn er dårlige til å tolke hint som dere tror er åpenbare. Neste gang skriker du "jeg er for deilig for deg! Pell deg vekk ditt usle kryp!". 1
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2011 #18 Skrevet 30. oktober 2011 Det er jo ikke snakk om å danse med en fyr, når det er han som danser med deg mot din vilje. Danse med deg mot din vilje? Den var jaggu drøy - tilogmed fra et kvinnfolk hehe
Gjest NozMonster Skrevet 30. oktober 2011 #19 Skrevet 30. oktober 2011 Danse med deg mot din vilje? Den var jaggu drøy - tilogmed fra et kvinnfolk hehe det skjer jevnt og trutt at sniky mannfolk plutselig kommer bakfra på dansegulvet og gnir seg mot en altså! når man minst aner det enkli! så om han ikke hører etter når man sier at man ikke vil danse eller prate med han, så kommer det ansiktsuttrykket godt med tror jeg 1
chikako Skrevet 30. oktober 2011 #20 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg får det ansiktsutrykket helt naturlig når jeg blir antastet på dansegulvet
Anbefalte innlegg