Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den fungerer garantert ikke. Kviser har sitt eget liv.

Gjest WendyClear
Skrevet

Den vil nok klare å fjerne/dempe kvisen, men akneproblemet vil ikke forsvinne. Du må nok ha noe som også fungerer forebyggende, om det skulle være hudrens (om kvisene kommer av tette porer og urenheter), hormonell behandling eller endring i matvaner.

• 2 uker senere...
Skrevet

elektrisk kvisefjerner.. noe med de to ordene får meg til å bryte ut i latter :skratte:

Skrevet

elektrisk kvisefjerner.. noe med de to ordene får meg til å bryte ut i latter :skratte:

er ikke deg jeg ler av. er bare så komisk når jeg ser det for meg

• Liker 1
Skrevet

Litt off topic men:

Gå på Boots apoteket og kjøp deg "Scrub your nose in it" ansiktsskrubb. Innmarri god! Og skulle uhellet være ute og du har rørt på en kvise så ha litt Klorhexidin på en bomullsdott som du bruker lokalt for å forhindre bakterier samt sterilisere området, da vil det forsvinne fortere også (er min erfaring da).

Pass også på å gi huden din nok fuktighet, slik at den ikke trenger å kompensere for manglende fukt ved å pøse på og gi deg ennå fetere hud. Kjøp en dag og nattkrem som ikke inneholder olje. Kan anbefale deg Vichy, eller Moisture Surge serien fra Clinique. Pass på at du ikke kjøper til tørr hud, da dette ofte er fete kremer som tetter igjen porene. Kremen kan gjerne være "gelebasert".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...