AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Fant denne http://www.apotek1.no/produkter/cleane-elektrisk-kvisefjerner-903846p og lurer på om noen har hørt noe om slikt fungerer?
Gjest Petrol Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Den fungerer garantert ikke. Kviser har sitt eget liv.
Gjest WendyClear Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 Den vil nok klare å fjerne/dempe kvisen, men akneproblemet vil ikke forsvinne. Du må nok ha noe som også fungerer forebyggende, om det skulle være hudrens (om kvisene kommer av tette porer og urenheter), hormonell behandling eller endring i matvaner.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 elektrisk kvisefjerner.. noe med de to ordene får meg til å bryte ut i latter
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 elektrisk kvisefjerner.. noe med de to ordene får meg til å bryte ut i latter er ikke deg jeg ler av. er bare så komisk når jeg ser det for meg 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Litt off topic men: Gå på Boots apoteket og kjøp deg "Scrub your nose in it" ansiktsskrubb. Innmarri god! Og skulle uhellet være ute og du har rørt på en kvise så ha litt Klorhexidin på en bomullsdott som du bruker lokalt for å forhindre bakterier samt sterilisere området, da vil det forsvinne fortere også (er min erfaring da). Pass også på å gi huden din nok fuktighet, slik at den ikke trenger å kompensere for manglende fukt ved å pøse på og gi deg ennå fetere hud. Kjøp en dag og nattkrem som ikke inneholder olje. Kan anbefale deg Vichy, eller Moisture Surge serien fra Clinique. Pass på at du ikke kjøper til tørr hud, da dette ofte er fete kremer som tetter igjen porene. Kremen kan gjerne være "gelebasert".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå