Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Muammar Gaddafi ble ikke bare mishandlet og drept i fangenskap, han ble også seksuelt mishandlet, sodomisert. Dette viser videoer helt tydelig. Global Post la ut videoen frame by frame sist lørdag og det etterlater ingen tvil: rett etter at han overga seg gikk en soldat løs på Gaddafi og kjørte en stokk opp i hans anus. Det skjer mens Gaddafi står naken med bare en skjorte på overkroppen. http://www.document.no/2011/10/gaddafi-ble-sodomisert/ Dette viser jo karakteren til de personene som styrer Libya nå. Men vestlige er ikke bedre: De fleste har vel sett at Hillary Clinton gliste rått og sa "We came, we saw, he died" da hun fikk vite at Gaddafi hadde blitt lynchet. Og fortsatt er det noen som lurer på hvorfor verden går til helvete? 2
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Filmtriks, retursjering og kryssklipping er gode verktøy når man vil drive propagandaløgn. De som styrer Libya nå er ikke en gruppe, men folket selv, representert ved deres opprørsstyrker. Det er alltid litt kaotisk etter at en ond og sinnsyk diktator er blitt styrtet, men i løpet av noen måneder så vil alt være stabilt og demokrati, fred og frihet være et faktum også for det Libyske folk.
Gjest Markus Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Omstendighetene rundt Gaddafis død vil nok komme frem en dag, og de vil nok ikke være et pent skue, for å si det mildt. Jeg støtter forøvrig selvsagt ikke Gaddafi. PS, document.no viser seg nok en gang å være kun et useriøst nettsted, ved å koble seskuell fornedrelse med muslimsk/arabisk kultur. Jeg antar at det var kun Amerikanske soldater av arabisk avstamning som bedrev med seksuell fornedrelse av sine fanger i Abu Ghraib. Kommentarene under artikkelen, som begynner å bable om islamske skrifter i forbindelse med seksuell og annen fornedrelse av den beseirede under krig, er også fullstendig latterlige. For et møkka nettsted. Drevet og støttet av paranoide individer. 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg tror ikke jeg hadde behandlet ham noe bedre. Han har jo drept familie og venner til disse menneskene. Jeg hadde sikkert torturert ham om jeg var i den situasjonen. 1
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg tror ikke jeg hadde behandlet ham noe bedre. Han har jo drept familie og venner til disse menneskene. Jeg hadde sikkert torturert ham om jeg var i den situasjonen. Enig. Drapsmenn skal tortureres før de drepes. Får håpe de får tak i en av de norske pilotene somhar drept hundrevis av familier og utmåler dem tilsvarende justis. Eller bakmennene som gir sin moralske støtte til massemord, slik som deg selv. 3
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg tror ikke jeg hadde behandlet ham noe bedre. Han har jo drept familie og venner til disse menneskene. Jeg hadde sikkert torturert ham om jeg var i den situasjonen. Hva kjempet de mot, hvis de selv er like brutale og oppfører seg på samme måte som dem de har nedkjempet? 4
Wonders Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Driter i gadaffi, jeg vil se liket til Bin Laden. Er det ingen som husker dette lenger??? 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #8 Skrevet 1. november 2011 Her sitter vi på berget i trygge Norge og teller karbohydrater, og det eneste man kanskje har sett fra revolusjonen i Libya er videoen hvor han blir lynsjet. Hadde jeg kommet over mannen som var ansvarlig for at datteren min var bortført voldtatt og drept, så hadde jeg reagert på samme måte.
Larsern Skrevet 1. november 2011 #9 Skrevet 1. november 2011 Driter i gadaffi, jeg vil se liket til Bin Laden. Er det ingen som husker dette lenger??? Som bevis på at han er død, eller som bevis på at amerikanerne har skutt en 'dobbeltgjenger' for å dekke over konspirasjonen om at Bin Laden aldri har eksistert?
Gjesten Skrevet 1. november 2011 #10 Skrevet 1. november 2011 De skulle bare drept ham med et rent skudd i hodet. Jeg skjønner at de ønsket å behandle ham som han har behandlet andre, jeg kan til og med skjønne at det er godt for en del å se ham mishandlet, men jeg klarer ikke å se tortur som noe annet enn galt, uansett hvem det gjelder.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2011 #11 Skrevet 1. november 2011 De skulle bare drept ham med et rent skudd i hodet. Jeg skjønner at de ønsket å behandle ham som han har behandlet andre, jeg kan til og med skjønne at det er godt for en del å se ham mishandlet, men jeg klarer ikke å se tortur som noe annet enn galt, uansett hvem det gjelder. Du mener slik som denne rapporten fra UN Human Rights Commission fra januar i år beskriver? http://www2.ohchr.or...A-HRC-16-15.pdf In a footnote of that report, there is a list of countries that praised Colonel Gaddafi and the Libyan Jamahiriya (state of the masses), in support of the General Assembly Human Rights Council's decision to bestow this award upon Colonel Gaddafi. I simply present the list. The reader can look at the list and make his or her own judgement regarding the credibility level, or perceived credibility level, of any of the particular countries listed: Denmark, China, Italy, The Netherlands, Mauritania, Slovenia, Nicaragua, The Russian Federation, Spain, Indonesia, Sweden, Norway, Ecuador, Hungary, South Africa, The Phillippines, Maldives, Chile, Singapore, Germany, Australia, Kazakhstan, Latvia, Angola, Nigeria, Congo, Burundi, Zambia, Rwanda, Burkina Faso, Senegal, Cote d'Ivoire, Djibouti, Zimbabwe. Noen få måneder etterpå leder Norge v. herrene Stoltenberg og Støre bombardementet av Libya. Fy faen!!
Gjest Katten. Skrevet 2. november 2011 #12 Skrevet 2. november 2011 Å nei, noen prøvde å stikke en pinne opp i rumpa på ham - gjennom klærne. Det står forsåvidt " You can see the attempt to sodomize Gaddafi at the 16 second mark." Der og da var det nok en av hans minste bekymringer. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå