Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #1 Skrevet 9. desember 2003 Dette er en kopi av Chimps kopi av min opprinnelige tråd. Det er kanskje gradvis færre som enten heter dette, eller for den saks skyld føler seg truffet..?
chimp Skrevet 9. desember 2003 #2 Skrevet 9. desember 2003 Blæææææææææææææhhhhh!!! Du følte deg truffet av SUPPEGJØKEN????? Hensikten oppnådd.....
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #3 Skrevet 9. desember 2003 Hensikten oppnådd..... ...sa snørrkjeftkjerringa...
chimp Skrevet 9. desember 2003 #4 Skrevet 9. desember 2003 MODERAAAAAATOR!!! :o Mobbing og trakassering dagen lang........
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #5 Skrevet 9. desember 2003 MODERAAAAAATOR!!! :o Ikke for å være frekk (unødvendig presisering, kanskje..?), men et velment råd på veien: Denne :o illustrerer liksom ikke heeelt den voldsomme skrikingen du holdt på med...
chimp Skrevet 9. desember 2003 #6 Skrevet 9. desember 2003 Denne illustrerer liksom ikke heeelt den voldsomme skrikingen du holdt på med... Nei, denne illustrerer mer hvilket resultat målrettet trakassering og ondsinnet mobbing kan føre til hos svært sårbare og følsomme individer.....
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #7 Skrevet 9. desember 2003 Nettopp, og jeg regner med at du i disse førjulstider går i deg selv og tar selvkritikk - så skal du se at nissen husker på både deg og alle som du i en anne tråd skryter av å ha i ryggen når du kommer...
chimp Skrevet 9. desember 2003 #8 Skrevet 9. desember 2003 Nettopp, og jeg regner med at du i disse førjulstider går i deg selv og tar selvkritikk - så skal du se at nissen husker på både deg og alle som du i en anne tråd skryter av å ha i ryggen når du kommer... Nissen kommer nok oxo i år, snill, hjelpsom, omsorgsfull og uskyldsren som jeg er, men DU kan nok se laaaaangt etter sleden til DEN karen.....Såfremt du ikke skulle får et akutt anfall av dårlig samvittighet og går og vasker munnen din med såpe........
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #9 Skrevet 9. desember 2003 Jeg tror vi bare må innse det, Chimp: Til himmelen kommer vi bare ved hjelp av trusler, og julenissen må være en fersking fra Manpower dersom det skal bli noe (gaver, altså) på oss...
Mette Skrevet 9. desember 2003 #10 Skrevet 9. desember 2003 MODERAAAAAATOR!!! :o Mobbing og trakassering dagen lang........ Den som er med på leken må..................
chimp Skrevet 9. desember 2003 #11 Skrevet 9. desember 2003 Den som er med på leken må.................. ....fortjener hvertfall reinsdyrsteken!!! Ædda bædda Ruuuuuudolf.......
chimp Skrevet 9. desember 2003 #12 Skrevet 9. desember 2003 Jeg tror vi bare må innse det, Chimp: Til himmelen kommer vi bare ved hjelp av trusler, Har du tenkt å true deg dit altså.....??? Visste vel egentlig at du var en kjedelig fyr ....Sitte på en sky og spille harpe og gumle Philadelphia-ost....Personlig tror jeg at jeg på sikt vil trives best i den syndens pøl like nedenunder her....Hører stadig vekk at det blir tatt initiativ til nye orgier.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå