AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Som overskriften i tråden selv forklarer det.......
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Kvinneguiden er vel strengt talt ikke forumet for å diskutere "homsemenn"
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 Kvinneguiden er vel strengt talt ikke forumet for å diskutere "homsemenn" Joda, det er masse homser her og jenter som liker homseerotikk også......
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg sier litt som de sier på den sexklubben i Oslo; "Alle er velkomne, men vi tar ikke inn homofile fordi de har egne opplegg andre steder." Jeg tenker denne debatten hører hjemme på typiske nettsteder for homofile, eller eventuelt at man endrer tråden til å hete noe sånt som "noen kvinner som fantaserer om homsesex/sex med to menn" - eller at vi kvinner her inne(siden det er kvinneforum) spør mannfolka om de noen gang har fantasert om sex med menn. Menn kommer inn på KG fordi de lurer på noe/vil lese litt om kvinners perspektiv - og bidra med sitt eget. Og så klikker de seg inn på seksualitet fordi de er interessert i oss seksuelt også. Men homofile menn er jo strengt tatt ikke interessert i oss seksuelt, så da skjønner jeg ikke helt poenget med tråden. 1
Askael Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Min opplevelse er den at dersom jeg er sent ute, så er alltid bussen tidlig ute. Er jeg derimot tidlig ute, så kan du banne på at bussen er sen. Andre som deler den opplevelsen? (Heterofile får også svare)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå