AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Hei. har masse bilder på eksterne hardisken min. men synes det blir veldig mange mapper? tips til hvordan sortere bildene sånn at de er lette å finne igjen??
Gjest Consensio Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg sorterer mine etter år. Og i hver mappe for hvert år så sorterer jeg de i måneder. Så alle bildene jeg tok i Februar i 2011, ligger da først under 2011 og så under mappa Februar
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 jaa, supert. men må man sitte og gjøre det manuelt? bilde for bilde?
Gjest Wolfmoon Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Jeg gjør det etterhvert som jeg legger inn bildene, da blir det liksom ikke noe problem. Min sortering går stort sett på sted+dato da, synes ting er lettere å finne igjen hvis jeg leter etter noe da. Men hvis du har riktig innstilt dato på kameraet ditt, skulle det vel ikke være noe problem å sortere etter disse. såvidt jeg vet iallefall. Edit: Jeg kan iallefall sortere bildene mine etter dato, og da blir det jo lettere å finne fram til ca dato og legge i riktig mappe! Endret 29. oktober 2011 av Wolfmoon
Gjest Consensio Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 jaa, supert. men må man sitte og gjøre det manuelt? bilde for bilde? Kommer an på hvordan du har det på din maskin/harddisk.
sweetharth <3 Skrevet 29. oktober 2011 #6 Skrevet 29. oktober 2011 JA, dato på kameraet er riktig. men har veldig mange bilder. nå har jeg bare sortert i de forskjellig mappe, dvs en hendelse.?
Gjest Wolfmoon Skrevet 29. oktober 2011 #7 Skrevet 29. oktober 2011 er de lagt inn etter dato på pc mener du? En del kameraer gjør dette når du bruker medfølgende programvare. Ikke helt sikker på hva du egentlig mener med siste innlegg.
sweetharth <3 Skrevet 29. oktober 2011 #8 Skrevet 29. oktober 2011 ja, de nyeste bildene ( med det nye kameraet) Men de gamle bildene er ikke lagt inn dato. har ikke noe medfølgende programvare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå