Gjest gotthard Skrevet 9. desember 2003 #1 Skrevet 9. desember 2003 ei på jobben er ei kjemmpe jente på de fleste tilfeller , hun er slik at hun sender deg meldinger om morgenen og spør om du har sovet godt , hun gir deg en kos nå og da ,hun oppmuntrer og roser alle , hun stryker deg over armen og smiler pent til deg osv. kort fortalt ei det er morro og jobbe sammen med , hu gjør de tunge dagene mye lettere. men nå er det slutt på det , i over ei uke nå så har hu hvert sur på meg , helt plutselig. ikke flere meldinger , ikke flere koser eller oppmuntringer , ikke en fin melding om morgenen og ikke noe svar om jeg sender melding heller. har spurt hun om noe er galt men hun sier nei , og det som bekymrer meg er at hun forsat er slik mot andre som hun var. hu har ikke mensen før ca 22 så det er ikke det heller..... og jeg ligger søvnløs og lurer på hva galt jeg har gjort henne. på avdelingsmøte i går diskuterte vi en a ungene "minne" og jeg sa jeg hadde lest endel nytt om problemet vi har med den ungen nå og jeg fortalte da om noe av det som sto i den artikelen og hun sier da "du trur du veit alt du , trur du kan lese deg til alt , hvorfor ikke prøve og tenke lit selv og a om du veit hvordan du tenker da"" totalt ulikt henne , plutselig blei alle stille og så på meg , og jeg forstår ikke en dritt nå! jeg har fulgt hver eneste dag siden forandringen komm men kan ikke se at jeg har gjort noe som gjør at jeg fortener denne behandlingen , greit om hun ikke mener jeg er hvert en melding eller lit oppmerksomhet men kan hun ikke da si det da så jeg veit hvorfor... så da håper jeg at dere kvinner som kjenner kvinner best har en ide om hva dette kan hvære...begynner virkelig og gå meg på nervene her
Gjest Poirot Skrevet 9. desember 2003 #2 Skrevet 9. desember 2003 Jeg tror hun er forelsket i deg og er sur fordi du ikke gjør gjengjeld.
Gjest care Skrevet 9. desember 2003 #3 Skrevet 9. desember 2003 hu har ikke mensen før ca 22 så det er ikke det heller..... og jeg ligger søvnløs og lurer på hva galt jeg har gjort henne. Unnskyld hvis jeg henger meg opp i detaljer. Men hva mener du her? Har du spurt henne når hun har mensen? Bare nysgjerrig altså
Gjest Pjusk Skrevet 9. desember 2003 #4 Skrevet 9. desember 2003 Aner ikke, da jeg synes det hørtes litt forvirrende ut (og oppførselen hennes på møte var jo frekk!). Spør henne!
~sikka~ Skrevet 9. desember 2003 #5 Skrevet 9. desember 2003 Enig med Poirot. Vi jenter viser sånt på de merkeligste måter. Kan du ikke prøve å prate med henne da og finne ut hva det er?
Gjest Blaster Skrevet 9. desember 2003 #6 Skrevet 9. desember 2003 Om Poirot har rett hadde det vært fristende å si noe slikt som "Og jeg som syntes du var så hyggelig. Jeg holdt på å bli forelsket i deg. Men nå er du så sur at jeg har slått det fra meg."
Chantique Skrevet 9. desember 2003 #7 Skrevet 9. desember 2003 Unnskyld hvis jeg henger meg opp i detaljer. Men hva mener du her? Har du spurt henne når hun har mensen? Bare nysgjerrig altså Det lurte jeg på også...
Gjest gotthard Skrevet 9. desember 2003 #9 Skrevet 9. desember 2003 he he...nei jeg har ikke spurt når hun har mensen men jeg jobber i en barnehage , jeg merker når de forkjelige damene har noen faste dårlige dager + at de skravler jo lit i pausene og ellers da. uff , nå har jeg mensen igjen , jeg får så vondt både her og der altså osv... trur ikke hu er forelska , håper ikke det hvertfall , ser på henne som ei kjemmpe venninde og ingen ting mere... jeg prøvde og spørre hu om alt var bra i dag men hu svarte meg ikke. regner jeg bare får se an lit , se om det går over a seg selv eller noe ,, veldig irreterende da jeg synes hun er ei utrolig dame som har gitt meg mye godt i den tiden jeg har kjent hu. og jeg trur jeg også har gitt mye tilbake.. vel , jeg overlever dette , bare håpe det går over fort da jeg savner smilet hennes , savner omsorgen hun viser
Gjest sexysadie Skrevet 9. desember 2003 #10 Skrevet 9. desember 2003 Sett den lille mærra på plass du.
Nymfen Skrevet 15. desember 2003 #11 Skrevet 15. desember 2003 Høres jo unektelig ut som hun har prøvd å få napp, også tok du ikke hintet og da bestemte hun seg for at du måtte være en dust. Spør henne rett ut hvor den hyggelige stemmninga tok veien. Nå er jeg og nysjerrig, håper du forteller oss hva du fant ut.
Bimbo Skrevet 19. januar 2004 #13 Skrevet 19. januar 2004 Synes denne dama høres en smuuule ustabil ut. Hvorfor i all verden går du rundt og husker på når hun skal ha mensen? Hm, husker ikke selv alltid helt når jeg skal ha min.
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2004 #14 Skrevet 19. januar 2004 Det med mensen reagerte jeg også på, men du har jo svart på den. I den anledning har jeg en liten tankevekker til deg: Syklusen er ca 28 dager og ikke én måned. Dette vil gi en forskyvning på et par dager hver måned i og med at måneden ligger på tretti og trettien dager ca annen hver gang. Håper du finner ut av hvorfor hun er så sur på deg. Kanskje du har sagt ett eller annet som hun har oppfattet helt feil. Kvinner har en tendens til å legge ting inn mellom linjene vet du, og dermed leser de ting som egentlig ikke står der *s*
Gjest gotthard Skrevet 25. januar 2004 #15 Skrevet 25. januar 2004 takk fo svar på dette , blei vel egentlig ikke no klokere , men hva annet kan man vente...gikk 10 år på skolen uten og bli klokere så rart om noen dager her skulle forandre på det. vel , den mye omdiskuterte mensen situasjonen erslik at selv om dere damer trur dere er sååååå flinke til og sjule mensen så er dere ikke det faktisk. dere er lit drinete , har kortere lunte osv , noe som merkes bra i en barnehage for og si det lit pent...men slik er det bare. hun er nå mye blidere på meg , uten at jeg egentlig har fått med meg hvorfor hun var sur eller hvorfor hun nå er blidere igjen , tviler på teorien om forelskelse , mulig jeg har fornermet henne på en måte men er ikke sikker på hvordan og når. vel , takk igjen :D
Saga Skrevet 26. januar 2004 #16 Skrevet 26. januar 2004 vel , den mye omdiskuterte mensen situasjonen erslik at selv om dere damer trur dere er sååååå flinke til og sjule mensen så er dere ikke det faktisk. dere er lit drinete , har kortere lunte osv , noe som merkes bra i en barnehage for og si det lit pent...men slik er det bare. Vi kvinner kan faktisk være veldig grinete og sure og i forsvarsposisjon uten å ha mensen, bare så det er sagt
Gjest gotthard Skrevet 26. januar 2004 #17 Skrevet 26. januar 2004 tru meg når jeg sier at det veit jeg mye om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå