AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Om en time skal jeg på halloween party, og jeg har sminket meg nesten ferdig som vampyr. Men hva slags klær bør jeg ha til? Har ikke noe jeg har lyst til å klippe, rive eller klisse falskt blod på (det jeg har setter flekker, prøvde i fjor). Ha ville du satset på? Sminket meg så jeg ser litt død ut, ikke sånn superpen vampyr..
Oriental Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Evt en lang mørk kjole? Eller en svart tettsittende?
Sheherasade Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 Noe svart, rød fløyel..Gjerne litt flagrende og vidt. Eller noe supersexy svart lakk-lær aktig.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 Nå har jeg ikke en lang kjole, eller en passende tettsittende, eller noe lakk-lær aktig.. Har bare vanlige kjedelige klær..
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #6 Skrevet 29. oktober 2011 er du så ung at du vil kle deg ut? spør mamma. kanskje hun har noe du kan bruke 1
Candace Skrevet 29. oktober 2011 #7 Skrevet 29. oktober 2011 Hva med noe sått og uskyldig? Vet jeg ikke alder på deg, men er du forholdsvis ung så blir det jo en uskyldig søt jente som nylig har blitt vampyr..
Rainbow Skrevet 29. oktober 2011 #9 Skrevet 29. oktober 2011 Vampyrer har da ikke klissete blod på klærne sine, de er flinke til å ikke søle! :gjeiper: Kan du ikke ha en vanlig svart kjole? Du burde kanskje tenkt på det litt før, ja. Men håper du finner noe. Det kommer jo litt an på hva slags vampyr du vil være. Om det er dracula-stil eller Anne Rice/Vampire Diaries-stil. De sistnevnte kan jo ha hva slags klær som helst på seg.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #10 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg er 22, ikke mamma i nærheten! Skulle tenkt på det før, men måtte egentlig jobbe, snille snille kollega som jobber for meg!! Men altså ikke forberedt meg da. Søtt, ja kanskje det..
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #11 Skrevet 29. oktober 2011 Ok! Nå har jeg fått på meg en søt kjole og ballerinasko. Skal ordne musefletter med sløyfer i samme farge som kjolen! Dette blir bra. Tusen takk, nå drar jeg snart. Ha en fin kveld alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå