Basi Skrevet 20. november 2011 #61 Del Skrevet 20. november 2011 Tror ikke det hadde fungert på min hud og kuttet ut alle produktene tror folk har så forskjellig hud at det ikke er noen fasitsvar. Men spennende å lese om dere som har hud som tåler det;)Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azure Skrevet 21. november 2011 #62 Del Skrevet 21. november 2011 Er visst ikke så mye liv i denne tråden lenger, men nå har jeg hvertfall holdt opp i to uker og jeg har fortsatt trua. Jeg har ikke blank hud i det HELE tatt lenger, og heller ikke røde partier. I tillegg har jeg ikke fått noen nye urenheter. Krysser fingrene for at det holder seg! Bruker du noe fuktighetskrem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 21. november 2011 #63 Del Skrevet 21. november 2011 Hvordan går det med huden din, TS? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FrkLinnea Skrevet 21. november 2011 #64 Del Skrevet 21. november 2011 Bruker du noe fuktighetskrem? ikke foreløpig, tanken var at huden skulle lære å fukte seg selv, og så heller ta litt på tørre partier seinere. men, etter nøye inspeksjon i speilet begynner jeg å bli en smule skeptisk, er rimelig sikker på at jeg hadde færre (små) sorte prikker før. men det er så deilig å slippe alt styret med rensing og foundation! ser ann en ukes tid til hvertfall, vil ikke bli sittende med masse sorte prikker jeg aldri blir kvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 21. november 2011 #65 Del Skrevet 21. november 2011 Huden kan da ikke fukte seg selv? Tenk på hvor ofte vi har vann i ansiktet og hvor ofte vi skyller vekk hudens naturlige oljelag. Ved å bare bruke vann skaper du en hud i ubalanse, så vil råde deg til å bruke en lett dagkrem eller noe før huden begynner å oppføre seg rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurifaksen Skrevet 22. november 2011 #66 Del Skrevet 22. november 2011 Huden kan da ikke fukte seg selv? Tenk på hvor ofte vi har vann i ansiktet og hvor ofte vi skyller vekk hudens naturlige oljelag. Ved å bare bruke vann skaper du en hud i ubalanse, så vil råde deg til å bruke en lett dagkrem eller noe før huden begynner å oppføre seg rart. Samme med elektrisk fyring, vedfyring, dårlig ventilerte hus, minusgrader, varme bilder og varmeanlegg på full blåsing osv. Alt dette og 1000 andre ting tørker ut huden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå