AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Hei.. Lurer på om noen har brukt Garnier Ansikts-produkter? Var det til hjelp?
Gjest Silvermist Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg har brukt en fuktighetskrem fra Garnier, den var helt forferdelig. Huden klødde, og kremen la seg i render utenpå huden. Grusom! 1
challenger Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 Ikke bruk garnier, bruk heller ordentlige produkter til huden din! 1
Gjest Silvermist Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg bruker for øvrig Loreal og Cosmica/ACO fra apoteket, er fornøyd med dem. Du trenger ikke nødvendigvis bruke dyre produkter, men akkurat Garnier synes jeg er noe møkk.
Banan Skrevet 29. oktober 2011 #6 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg har prøvd flere forskjellige produkter. Gjør ingen nytte på huden min, verken positivt eller negativt, så jeg ville styrt unna. Bortkastede penger, så er bedre å invistere i noe dyrere og skikkeligere som faktisk virker
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #7 Skrevet 30. oktober 2011 Takk for svar alle sammen. Ser at alle har svart likt! Jeg har veldig urenhud, har tørr hud og har noen kviser som jeg vil få bort. Kunne dere ha anbefalt en krem eller noe som ikke er så dyr? TS
Almarea Skrevet 3. november 2011 #8 Skrevet 3. november 2011 Gå på apoteket! De har personal med erfaring som kan sette sammen et hudpleieprogram spesielt for din hud og lommebok!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #9 Skrevet 3. november 2011 Gå på apoteket! De har personal med erfaring som kan sette sammen et hudpleieprogram spesielt for din hud og lommebok! Apoteket kan medisiner, de har ingen greie på hudpleie. Mye av det de selger på apoteket er fullt av mineraloljer og annet dritt, det siste man skal bruke på uren hud. http://www.hildechristina.com/tag/hudpleie-for-dummies Du trenger ikke så fryktelig mye, rens, serum og en fuktighetskrem. Produktene fra MD er veldig drøye i bruk, jeg pleier å ha en flaske i opptil ett år. 2
Almarea Skrevet 4. november 2011 #10 Skrevet 4. november 2011 De hjalp hverfall meg når jeg slet med kviser i tenårene. Får alltid god hjelp av personalet der, og de har produkter uten både parabener og mineraloljer, bare så det er klart.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #11 Skrevet 4. november 2011 Ja apoteket har jo faktisk begynt å ta inn f.eks REN. Men vil nok påstå at flesteparten av produktene inneholder mineraloljer med mindre eucerin, avene og den sulamitten har endret formula på sakene sine. 1
Månestråle** Skrevet 4. november 2011 #12 Skrevet 4. november 2011 Takk for svar alle sammen. Ser at alle har svart likt! Jeg har veldig urenhud, har tørr hud og har noen kviser som jeg vil få bort. Kunne dere ha anbefalt en krem eller noe som ikke er så dyr? TS Jeg har slitt med uren og fet hud selv og det eneste som hjalp meg var litt "sterk" rensing hver morgen og hver kveld i en periode. Når huden ble bedre, gikk jeg over til mildere produkter, men renset likevel hver morgen og hver kveld åkke som. Jeg vil også råde deg til å kutte ut foundation hvis du bruker dette. For meg fungerer produkter med alkohol når jeg har dårlig periode med huden. Mange mener man skal være veldig forsiktig med alkohol til huden, men det er det eneste som fikk min hud helt ren. Jeg brukte 3-steg systemet til Clinique til dette. Nå som huden er bedre fjerner jeg sminke med olivenolje og varmt vann, vasker fjeset med rens fra Lush (Herbalism) og avslutter med ansiktskremen til Clinique (som er del av 3-steg systemet). Det er noen her inne som har tipset meg om å pensle te-tre olje på rett på kvisene, men det har jeg ikke prøvd selv ennå. Håper dette var til hjelp
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #13 Skrevet 4. november 2011 http://www.hildechristina.com/garnier-min-generelle-mening#comments http://www.hildechristina.com/clinique-min-generelle-mening
Gjest BabyBlue Skrevet 4. november 2011 #14 Skrevet 4. november 2011 Billige drittprodukter som tørker ut huden. Ikke sløs bort penger på det!
Bellamy Skrevet 4. november 2011 #15 Skrevet 4. november 2011 Jeg syns Garnier har dårlige ansiktsprodukter, men er stor fan av den 7 days bodylotionen deres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå