Catie' Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Leste på woman.no at olivenolje skulle være bra til å fjerne øyensminke. Er det sant? Har du prøvd?
DysterPytten Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg bruker kun det på mine øyne:) ikke sårt i det hele tatt, slik vanlig øyensvertefjerner er!
Banan Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 Personlig synes jeg at det holder å bruke olivenolje på kjøkkenet, men har brukt jojobaolje noen ganger. Det synes jeg at funker bra
challenger Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 Blir det ikke ekkelt i øynene etterpå? Svir litt på en måte? Jeg hadde en oljebasert rensekrem som jeg brukte før, den var kjempegod, men jeg slet med å holde opp øynene etterpå av den pga oljen. Satt å blunka og gnidde meg i øynene:s
DysterPytten Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Nei, det svir ikke og er ikke ekkelt. Du må jo ikke bruke sååå mye, holder med litt, og det skal ikke innpå øynene heller:p
challenger Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Nei, det svir ikke og er ikke ekkelt. Du må jo ikke bruke sååå mye, holder med litt, og det skal ikke innpå øynene heller:p Hmmmm.. fortsatt skeptisk:p
chikako Skrevet 30. oktober 2011 #7 Skrevet 30. oktober 2011 All matolje kan brukes til å fjerne sminke, ikke bare øyesminke. Hvis du skal bruke det på øyne og vipper, må du passe på at du tar veldig lite, ellers kan det sette seg i øynene og du kan se dårlig en stund. Men det er helt ufarlig.
Gjest "gjest" Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 Et like billig alternativ er serviettene for småbarn som er å få i topakk,
chikako Skrevet 30. oktober 2011 #9 Skrevet 30. oktober 2011 Et like billig alternativ er serviettene for småbarn som er å få i topakk, Tror ikke det blir like billig Mine oljer varer 6-12 måneder, jeg tror det skal godt gjøres å bruke sånne servietter i et halvår hver gang sminken skal fjernes, for under en femtilapp.
Gjest "gjest" Skrevet 30. oktober 2011 #10 Skrevet 30. oktober 2011 Tror ikke det blir like billig Mine oljer varer 6-12 måneder, jeg tror det skal godt gjøres å bruke sånne servietter i et halvår hver gang sminken skal fjernes, for under en femtilapp. Pinadø. Jeg fjerner selv sminke hver dag og jeg bruker ikke 200kr på der i året, en gang.
chikako Skrevet 30. oktober 2011 #11 Skrevet 30. oktober 2011 Pinadø. Jeg fjerner selv sminke hver dag og jeg bruker ikke 200kr på der i året, en gang. Ikke jeg heller
Månestråle** Skrevet 30. oktober 2011 #12 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg bruker olivenolje, varmt vann og milde babywipes til å fjerne sminke. Nå bruker jeg ikke vannfast sminke, men det fungerer utmerket på "vanlig" sminke.
chikako Skrevet 30. oktober 2011 #13 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg bruker olivenolje, varmt vann og milde babywipes til å fjerne sminke. Nå bruker jeg ikke vannfast sminke, men det fungerer utmerket på "vanlig" sminke. Vannfast sminke er ofte oljeløselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå