Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste på woman.no at olivenolje skulle være bra til å fjerne øyensminke. Er det sant? Har du prøvd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker kun det på mine øyne:) ikke sårt i det hele tatt, slik vanlig øyensvertefjerner er!

Skrevet

Personlig synes jeg at det holder å bruke olivenolje på kjøkkenet, men har brukt jojobaolje noen ganger. Det synes jeg at funker bra :)

Skrevet

Blir det ikke ekkelt i øynene etterpå? Svir litt på en måte?

Jeg hadde en oljebasert rensekrem som jeg brukte før, den var kjempegod, men jeg slet med å holde opp øynene etterpå av den pga oljen. Satt å blunka og gnidde meg i øynene:s

Skrevet

Nei, det svir ikke og er ikke ekkelt. Du må jo ikke bruke sååå mye, holder med litt, og det skal ikke innpå øynene heller:p

Skrevet

Nei, det svir ikke og er ikke ekkelt. Du må jo ikke bruke sååå mye, holder med litt, og det skal ikke innpå øynene heller:p

Hmmmm.. fortsatt skeptisk:p

Skrevet

All matolje kan brukes til å fjerne sminke, ikke bare øyesminke. Hvis du skal bruke det på øyne og vipper, må du passe på at du tar veldig lite, ellers kan det sette seg i øynene og du kan se dårlig en stund. Men det er helt ufarlig.

Gjest "gjest"
Skrevet

Et like billig alternativ er serviettene for småbarn som er å få i topakk,

Skrevet

Et like billig alternativ er serviettene for småbarn som er å få i topakk,

Tror ikke det blir like billig :sjenert:

Mine oljer varer 6-12 måneder, jeg tror det skal godt gjøres å bruke sånne servietter i et halvår hver gang sminken skal fjernes, for under en femtilapp.

Gjest "gjest"
Skrevet

Tror ikke det blir like billig :sjenert:

Mine oljer varer 6-12 måneder, jeg tror det skal godt gjøres å bruke sånne servietter i et halvår hver gang sminken skal fjernes, for under en femtilapp.

Pinadø. Jeg fjerner selv sminke hver dag og jeg bruker ikke 200kr på der i året, en gang.

Skrevet

Pinadø. Jeg fjerner selv sminke hver dag og jeg bruker ikke 200kr på der i året, en gang.

Ikke jeg heller :sjenert:

Skrevet

Jeg bruker olivenolje, varmt vann og milde babywipes til å fjerne sminke. Nå bruker jeg ikke vannfast sminke, men det fungerer utmerket på "vanlig" sminke.

Skrevet

Jeg bruker olivenolje, varmt vann og milde babywipes til å fjerne sminke. Nå bruker jeg ikke vannfast sminke, men det fungerer utmerket på "vanlig" sminke.

Vannfast sminke er ofte oljeløselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...