AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg må visst bare legge meg flat og innrømme at jeg har gått fem på en av de største penis-mytene. Jeg har en stund nå flørtet litt med en fyr. En ganske stor sådan. Høy, bred, masse muskler. Og siden fyren er så stor, gikk jeg ut fra at det gjaldt alle deler av ham. Så feil kan man ta. Da klærne endelig falt, fant jeg nemlig den eneste delen av kroppen hans som ikke hadde fått med seg at her var det størrelse som gjelder. Mellom bena hans kunne jeg, hvis jeg myste, skimte en liten pølseformet sak som stod lykkelig til værs. Det jeg ikke skjønner er dette: Sånn rent biologisk sett: Hvordan kan penisen være så bitteliten når resten av fyren er så stor? Hvorfor er det den eneste delen som ikke blir med når resten av fyren vokser i alle retninger i puberteten? Det bare virker så unaturlig at resten av kroppen liksom glemmer å ta med penisen når den kaster seg inn i en voksespurt. Så hva er dette her? Er penisen egentlig uavhengig av resten av kroppen? 3
Gjest Katten. Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Er penisen egentlig uavhengig av resten av kroppen? Ja.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 Hva er dette for noe? Jeg lurer helt oppriktig på dette. Jeg sa ingen steder at sexen var dårlig eller at det er størrelsen det kommer an på. Jeg spurte fordi jeg er nysgjerrig på hvordan dette foregår, rent biologisk sett. Hvis du ikke er interessert i temaet, så kan du vel bare liste deg ut igjen? 6
chikako Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 Hva er dette for noe? Jeg lurer helt oppriktig på dette. Jeg sa ingen steder at sexen var dårlig eller at det er størrelsen det kommer an på. Jeg spurte fordi jeg er nysgjerrig på hvordan dette foregår, rent biologisk sett. Hvis du ikke er interessert i temaet, så kan du vel bare liste deg ut igjen? Nå har du jo selv sett at penisstørrelsen ikke nødvendigvis henger sammen med størrelsen på resten av kroppen, så hva er det egentlig du tror du kan finne ut her?
Gjest Katten. Skrevet 29. oktober 2011 #6 Skrevet 29. oktober 2011 Hva er dette for noe? Jeg lurer helt oppriktig på dette. Jeg sa ingen steder at sexen var dårlig eller at det er størrelsen det kommer an på. Jeg spurte fordi jeg er nysgjerrig på hvordan dette foregår, rent biologisk sett. Hvis du ikke er interessert i temaet, så kan du vel bare liste deg ut igjen? Selv finner jeg det fascinerende at mennesker fortsatt tror på slike myter, i 2011. 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #7 Skrevet 29. oktober 2011 Nå har du jo selv sett at penisstørrelsen ikke nødvendigvis henger sammen med størrelsen på resten av kroppen, så hva er det egentlig du tror du kan finne ut her? Jeg lurer på hvorfor. Hvorfor blir hendene store, føttene store, hodet stort, bena lange men penisen forholder seg bitteliten. 1
Genesis Skrevet 29. oktober 2011 #8 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg lurer på hvorfor. Hvorfor blir hendene store, føttene store, hodet stort, bena lange men penisen forholder seg bitteliten. Det har med gener å gjøre. Vil du ha mer inngående svar får du spørre fagfolk!
Gjest "gjest" Skrevet 29. oktober 2011 #9 Skrevet 29. oktober 2011 Vel, men hvor lang var den da? En normal penis vil jo se mindre ut på en stor kar, enn på en liten kar. 1
Gjest KateW Skrevet 29. oktober 2011 #10 Skrevet 29. oktober 2011 Vel, men hvor lang var den da? En normal penis vil jo se mindre ut på en stor kar, enn på en liten kar. Godt poeng, gjest. Det er derfor små menn er kule, de ser ut som de har tre ben! 4
Gjest "gjest" Skrevet 29. oktober 2011 #11 Skrevet 29. oktober 2011 Godt poeng, gjest. Det er derfor små menn er kule, de ser ut som de har tre ben! Hmmm, Ravi... 2
waco Skrevet 29. oktober 2011 #12 Skrevet 29. oktober 2011 Så hvis man har en normal penis og liten kropp vil man ha en svær penis.
Gjest "gjest" Skrevet 29. oktober 2011 #13 Skrevet 29. oktober 2011 Så hvis man har en normal penis og liten kropp vil man ha en svær penis. Den vil se enorm ut på en liten kropp. Selv om den er ordinær.
waco Skrevet 29. oktober 2011 #14 Skrevet 29. oktober 2011 Den vil se enorm ut på en liten kropp. Selv om den er ordinær. flaks for meg det der
challenger Skrevet 29. oktober 2011 #16 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg har opplevd omvendt, altså små hender, små føtter men stor nedentil. Så tror nok ikke mytene stemmer, og at dette er veldig individuelt.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #17 Skrevet 29. oktober 2011 Jepp. Mange myter ute å går. En annen myte er at menn med mye testosteron er mer mandige og kåtere enn menn med mindre testosteron. Men hvordan forklarer man da at skrullehomser er blant de mest seksuelt aktive og de mest promiskuøse? De er jo nesten halvdamer mener jeg.
Gjest Katten. Skrevet 29. oktober 2011 #18 Skrevet 29. oktober 2011 Jepp. Mange myter ute å går. En annen myte er at menn med mye testosteron er mer mandige og kåtere enn menn med mindre testosteron. Men hvordan forklarer man da at skrullehomser er blant de mest seksuelt aktive og de mest promiskuøse? De er jo nesten halvdamer mener jeg. Testosteron er ikke forbundet med hva man tiltrekkes av.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #19 Skrevet 29. oktober 2011 Testosteron er ikke forbundet med hva man tiltrekkes av. Jo. Men man skulle tro at så feminine menn nesten ikke hadde et gram testosteron i kroppen og dermed er det litt rart at de er så seksuelt aktive(mtp sædproduksjon osv).
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #20 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg er stor og høy, muskuløs og mandig, store armer og 47 i sko, men penisen er ikke proposjonal med resten. Ikke det at den er så liten, men jeg ser selv i speilet at de massive låra mine dominerer over den "lille" saken. Jeg tenker ofte at dette ikke tar seg bra ut, men man må ikke være Einstein for å legge sammen 2+2 og forstå at penisen IKKE blir mindre fordi kroppen vokser. Problemet oppstår på dette punktet, da mange kvinnfolk er så utrolig langt fra Einstein som overhodet mulig! Da mener jeg at de ser kropp og penis i forhold til hverandre. En annen merkelig ting er disse tynne spinkle guttene som plutselig er utstyrt med en slappis på 18cm, og man kan jo bare tenke på stiverten. Hvor er logikken i dette? Er det derfor de er så spinkle? Fordi kuken fikk all kroppsmassen? I diskusjoner angående penisstørrelser, vil kvinnene forsvare seg ved å trekke frem mannfolkas syn på små pupper og slengfitte, og hvem som blir snakket bak rygg, og hvem blir såra osv. Sannheten er den at kvinnfolka er ikke sårbar slik som mannfolka er. Uansett hva en kvinne tror, så er det mye værre å nedverdige et mannfolk med peniskomplekser. Hvorfor? Jo, det er av natur, at en mann føler seg ubrukelig og ikke i stand til å delta i den naturlige utvikling av liv på jord. Dvs "mannerollen" er ikke oppfylt, og det vil gjøre stor skade på en mann innvendig. Kvinnfolka derimot, de oppfyller rollen sin uansett, siden menn av natur alltid, alltid er kåte og klare for å befukte. Husk det er mannfolkas jobb å utvikle livet, ikke kvinnfolka. Alt tullprat om små pupper og slike fillesaker er bare noe som har oppstått etter en stygg og fatal feil skapt av mennesker, også kalt "mote", "trend", "hollywood", "modell", "in", "TV",... Ja dere forstår. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå