Gå til innhold

Er det vanlig å ikke komme når man er full?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en fast sexpartner, han komm alltid når vi hadde sex (alltid edru sex), men han komm av penetreringen og aldri oralsex eller runking. Nå har jeg hatt et par forskjellige ons i fylla, og ingen har kommet, verken av penetrering, runking eller oralsex. Noen var ikke veldig fulle heller. Er dette normalt? Får litt dårlig selvbilde av dette, når ingen kommer med meg. Tror det er meg som ikke er pen nok, er ikke god nok i senga eller er for vid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Helt normalt. Alkohol gjør at man kan få nedsatt følsomhet.

På samme måte som at man ofte ikke kjenner kulde og smerte like godt når man har drukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint lite man får til i fylla, ja. Selv runking blir vanskelig å fullføre når promillen er høy nok.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste blir veldig gira i fylla, men sliter med å prestere med promille. Dette gjelder begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjeldent noe med deg å gjøre, det tror jeg ikke du skal bekymre deg over. Alkohol kan til og med sørge for at man ikke en gang kommer så langt, av den enkle grunnen at den ikke vil reise seg :gjeiper:

Du har vel mer eller mindre vært heldig så langt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil si det er riktig så vanlig. Alkoholen gjør noe med følsomheten, og bivirkningen er at det ofte skal mye til før man kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

Sengekosen blir myyye bedre uten så mye innabords, så de to nytelsene holder vi adskilt her i huset.

Samme her. Når jeg er full vil jeg enten sove eller drikke mer, pule gjør man dagen derpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min bruker ihvertfall veeeeeldig lang tid når han blir full, så lang tid at jeg rekker å komme flere ganger, for så bli tørr og få vondt.

Og har også opplevd at andre gutter sliter i fylla og. Ikke får den ordentlig stiv osv.

Kjæresten min kommer med en gang nesten når jeg utfører oralsex, men med runking må jeg jobbe ekstra hardt og lenge.

Det er nok ikke noe galt med deg :) Tror det er ganske normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjæresten min kan jeg glemme å ha sex med når han har alkohol innabords, penisen blir ikke stiv engang :gjeiper: men han er alltid kjemepe kåt dagen etter på, så da kan det fort bli 2-5 runder forskjellige plasser i leiligheten :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjæresten min kan jeg glemme å ha sex med når han har alkohol innabords, penisen blir ikke stiv engang :gjeiper: men han er alltid kjemepe kåt dagen etter på, så da kan det fort bli 2-5 runder forskjellige plasser i leiligheten :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort svar: JA

I alle fall av egen erfaring, har jeg vanskeligere for å komme da...

Andre ganger igjen, har man så liten kontroll at man kommer helt med en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja...man blir sinnssykt kåt, og det er så sykt deilig med sex, men vanskelig å komme. Bedre å være litt småbrisen og ri stormen på en mer sensitiv bølge...:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...