AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Hei Nå har min eneste venninne fått seg kjæreste og nye venner, så mitt fra før lille sosiale samvær har blitt ikke-eksisterende. Jeg lurer på om noen har noen tips til noe jeg kan gjøre, kun meg? Tenkte for eksempel kino eller bowling, men synes slike ting er flaut å gå alene på... Svar taes imot med takk
Sunnshine Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Har ikke mange ideer, men kanskje komme seg ut i skog og mark?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 Ta med deg en bok og gå på en kafe og drikk en god drikk mens du leser. Ikke bare synes jeg det ser megatøft ut å lese (ja, jeg er vel litt nerdete) men det er også et fint sted å møte på nye mennesker. 2
Anglofil Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Tja, jeg liker scrapbooking, fotografering, skrive dikt, tegne, lese bøker, se på film osv. Mvh Yvonne 1
Wiggins Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Hei Nå har min eneste venninne fått seg kjæreste og nye venner, så mitt fra før lille sosiale samvær har blitt ikke-eksisterende. Jeg lurer på om noen har noen tips til noe jeg kan gjøre, kun meg? Tenkte for eksempel kino eller bowling, men synes slike ting er flaut å gå alene på... Svar taes imot med takk Sjekk når det er quiz-kvelder der du bor. Så går du dit en dag det er quiz-kveld, finner et lag det ikke er så mange på og spør om du kan være med. EDIT: En annen ting du kan gjøre er å melde deg inn i en klubb av noe slag, helst med noe du liker å gjøre. Forslag: Bordtennis, karate, kung fu, bridge, sjakk etc. Endret 31. oktober 2011 av Lance 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Enig med Lance, jeg er med på et bowlinglag hvor vi møtes en gang i uken og kun spiller for gøy
Spent brud Skrevet 4. desember 2011 #7 Skrevet 4. desember 2011 Hvis du synes det er gøy å bevege deg litt, hadde jeg sjekket klatreklubber i nærheten. Og turistforeningen arrangerer Singel-turer http://www.turistforeningen.no/ bare finn din lokale forening og sjekk ut der :-) Hva slags aktiviteter synes du er gøy å holde på med da? 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #8 Skrevet 4. desember 2011 Skyting, klatring feks. I avisen her så melder de om fjellturer, strandturer, osv, så det er bare å møte opp og være med, alt etter som.
benny82 Skrevet 1. januar 2012 #9 Skrevet 1. januar 2012 begynn med dette: hoop dance det er veldig gøy 1
*melis* Skrevet 24. januar 2012 #10 Skrevet 24. januar 2012 Hvor bor du? Jeg vil absolutt anbefale å bruke naturen Gå på langrenn, stå på slalom, jogge/løpe ute osv. Det gir i hvert fall meg utrolig mye! Ellers så hadde jeg vurdert å melde meg på en gruppeaktivitet eller kurs i en aktivitet hvor du kan bli kjent med nye folk. Eksempler: dykking (dykkerlappen), klatring, dans osv.
Wonderbitch Skrevet 4. mars 2012 #11 Skrevet 4. mars 2012 Her jeg bor (liten by) har jeg sett at frivillighetssentralen en gang i blandt holder dansekurs, billige konserter osv. Få deg en liten jobb som frivillig et eller annet sted kanskje? Mye gøy å finne på alene også, som flere over foreslår Og hvis du er singel kan du jo prøve å være litt ekstra flørtete på butikken, i banken osv? Kanskje det fører til en date eller to :gjeiper:
Gjest Herr Drue Skrevet 5. mars 2012 #12 Skrevet 5. mars 2012 Begynn med noe du absolutt ikke har greie på, men som du kan tenke deg å bli god til. Start så en blogg der du skriver om utviklinga di Hva med å begynne å spille et instrument? 1
BaltA Skrevet 9. april 2012 #15 Skrevet 9. april 2012 en veldig din ting å gjøre hjemme når man kjeder seg er rett og slett å spille noe. Jeg er en veldig aktiv person, gjør VELDIG mye ting alene ( pga jeg vil det... ) og jeg storkoser meg. Jeg går mye turer, løper litt, trener litt, spiller basketball Hvis jeg er hjemme, så lager jeg mat! Er alltid morro å lage noe, så faile SYKT, så få det til etterpå, for man lærer av sine feil. Det er jo veldig positivt. For du kan da lage mat når du skal på date, i stedet for å betale mange mange hundre kr for å spise, så lager du noe. Mere romantisk og smaker som oftest bedre:) Starte på en sport? en bokklubb? etc etc. Er bare å tørre å gjøre ting..
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #16 Skrevet 11. april 2012 Fallskjermhopping! Sesongstart nå snart
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #18 Skrevet 18. april 2012 Meld deg på seilkurs og meld deg som ledig mannskap på andres båter! Utrolig morsomt og veldig sosialt! 1
Illicitus Skrevet 20. april 2012 #19 Skrevet 20. april 2012 Oh det er mye, men jeg er ikke så god på å gjøre ting alene fordi jeg synes det er litt lite motiverende... Men du kan feks; reise på roadtrip fotografere melde deg på kurs i noe nytt lære språk trene sykle kino begynne med noe lagidrett/klatring har du dyr/kunnskap til å ha dyr er det jo mange muligheter der med kursing/trening og selskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå