Gjest Nuppa_ Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Har prøvd oljen som skal i etter hårvask. Oppdaget at det også finnes andre produkter i denne serien. Noen som har prøvd sjampoen f.eks? Eller noe annet?
-littleme- Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg er utrolig glad i hårkuren, den lukter godt i tillegg til at den gjør håret mykt og fint.
Chocoholic Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 Har prøvd oljen som skal i etter hårvask. Oppdaget at det også finnes andre produkter i denne serien. Noen som har prøvd sjampoen f.eks? Eller noe annet? Jeg har prøvd både hårkurer og sjampo/balsam. Begge hårkurene (restorative og hydrating) er fantastiske og jeg elsker dem. Sjampo og balsam er fantastiske for håret de også, og håret blir mykt og blankt og hodebunnen får også fukt. Med andre, for HÅRET er dette fantastiske produkter. Dessverre kan jeg ikke bruke sjampo og balsamen mer fordi jeg fikk så utrolig utbrudd av dem. Jeg har brukt dem i to "omganger", først i fjor høst og så nå i høst på nytt, og begge gangene fikk jeg utbrudd i ansiktet. Så ille har jeg ikke hatt det siden vgs da jeg slet med akne. Men jeg tror at hvis du ikke har acne-prone hud vil det gå bra.
challenger Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg har prøvd både hårkurer og sjampo/balsam. Begge hårkurene (restorative og hydrating) er fantastiske og jeg elsker dem. Sjampo og balsam er fantastiske for håret de også, og håret blir mykt og blankt og hodebunnen får også fukt. Med andre, for HÅRET er dette fantastiske produkter. Dessverre kan jeg ikke bruke sjampo og balsamen mer fordi jeg fikk så utrolig utbrudd av dem. Jeg har brukt dem i to "omganger", først i fjor høst og så nå i høst på nytt, og begge gangene fikk jeg utbrudd i ansiktet. Så ille har jeg ikke hatt det siden vgs da jeg slet med akne. Men jeg tror at hvis du ikke har acne-prone hud vil det gå bra. Lukter de andre produktene like ille som oljen? Takler ikke den lukta jeg, men må bruke opp flaska:p
Chocoholic Skrevet 29. oktober 2011 #6 Skrevet 29. oktober 2011 Lukter de andre produktene like ille som oljen? Takler ikke den lukta jeg, men må bruke opp flaska:p Nei, de lukter ikke likt. De lukter godt, men spesielt jeg kommer ikke på noe annet som lukter slik og har ikke noe å sammneligne med, men de lukter ikke slik som olja hvis du ikke liker den er en mildere versjon blandet med noe annet.
challenger Skrevet 29. oktober 2011 #7 Skrevet 29. oktober 2011 Nei, de lukter ikke likt. De lukter godt, men spesielt jeg kommer ikke på noe annet som lukter slik og har ikke noe å sammneligne med, men de lukter ikke slik som olja hvis du ikke liker den er en mildere versjon blandet med noe annet. Hmmm.. Kansje jeg skal ta sjansen på å prøve da?! Har så lyst å prøve shampo, balsam og kur fra serien. Lukter spesielt faktisk! Kan bli spennende:p Får bare gi de til mamma da hvis det er for ille.
challenger Skrevet 29. oktober 2011 #8 Skrevet 29. oktober 2011 Nei, de lukter ikke likt. De lukter godt, men spesielt jeg kommer ikke på noe annet som lukter slik og har ikke noe å sammneligne med, men de lukter ikke slik som olja hvis du ikke liker den er en mildere versjon blandet med noe annet. Hmmm.. Kansje jeg skal ta sjansen på å prøve da?! Har så lyst å prøve shampo, balsam og kur fra serien. Lukter spesielt faktisk! Kan bli spennende:p Får bare gi de til mamma da hvis det er for ille. 1
Chocoholic Skrevet 29. oktober 2011 #9 Skrevet 29. oktober 2011 Hmmm.. Kansje jeg skal ta sjansen på å prøve da?! Har så lyst å prøve shampo, balsam og kur fra serien. Lukter spesielt faktisk! Kan bli spennende:p Får bare gi de til mamma da hvis det er for ille. Det er veldig bra produkter :-) men som nevnt tidligere, sjampo og balsam ga meg utbrudd, så bare ha det i bakhodet hvis du har aknepron hud. Jeg har derimot ikke problemer med oljen og maskene som er helt topp
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #11 Skrevet 30. oktober 2011 Hvor kjøper dere dette? Har sett etter lenge... .Sukk
Gjest Nuppa_ Skrevet 31. oktober 2011 #12 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har kjøpt min hos frisøren, men hvis du googler det finner du flere internettbutikker som selger det
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #13 Skrevet 31. oktober 2011 Men det inneholder jo silikon.. Bare juks :/
challenger Skrevet 31. oktober 2011 #14 Skrevet 31. oktober 2011 Hvor kjøper dere dette? Har sett etter lenge... .Sukk De selger det på blush.no feks:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå