AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 se her... Mener, det er jo ikke bra å sove med sminke. Jeg hadde ikke giddet å sove med sminke, og det er vel ikke bra heller? Først er det trening til sminke, og nå trening når man skal sove ...
Gjest D_flatmajor Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 "Hva skjer med verden?" spør du retorisk i tittelen. Det virker som det som skjer med verden er at "Fotballfrue" og alt hun sier og gjør er A: interessant, og (ikke minst) B: gjenstand for analyse på KG. Note to verden: Jeg liker deg ikke. Men sånn egentlig: du slipper vel heldigvis fortsatt å både trene og sove med sminke. 5
Jade Skrevet 29. oktober 2011 #6 Skrevet 29. oktober 2011 Fant du ikke kommentarfeltet i bloggen hennes? Jeg kan ikke skjønne vitsen med å lage en tråd i et diskusjonsforum fordi det plager deg at et annet menneske legger seg med sminke? Tviler på at noen andre synes det er så fryktelig interessant. Og de som gjør det, abonnerer sikkert på bloggen hennes. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #7 Skrevet 29. oktober 2011 Hun gnåler vel stadig om at hun er nøye med å fjerne sminken om natten, så jeg vil tippe at bildet enten er fra sofaen eller at hun har bevart sminken på for bildets skyld. Hun kommer garantert til å enten gå for sofa-historien eller nekte for at hun har sminke på seg på det bildet.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #8 Skrevet 29. oktober 2011 Kommentarfeltet i bloggen er gjenstand for ekstrem sensurering, så man får sjeldent svar der. 3
Dragonfly84 Skrevet 29. oktober 2011 #9 Skrevet 29. oktober 2011 Åååå, pokker, nå ga jeg fotballfrue et klikk til!! Jeg tenkte det måtte være det, men nysgjerrig som jeg er klikka jeg likevel... Og hun blir rikere... Er så oppgitt over alle disse trådene med linker til alt hun sier, gjør og skriver. 6
Gjest Raindrops Skrevet 29. oktober 2011 #10 Skrevet 29. oktober 2011 Åååå, pokker, nå ga jeg fotballfrue et klikk til!! Jeg tenkte det måtte være det, men nysgjerrig som jeg er klikka jeg likevel... Og hun blir rikere... Er så oppgitt over alle disse trådene med linker til alt hun sier, gjør og skriver. Enig. Det begynner å bli et utrolig oppbrukt tema.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #12 Skrevet 29. oktober 2011 Tror fotballfrue starter en god del av disse trådene selv, så hun skal få flere klikk på bloggen sin. Ikke klikk på linkene!
kaja16 Skrevet 30. oktober 2011 #13 Skrevet 30. oktober 2011 hvorfor gidder du i det hele tatt å bry deg om andre legger seg med sminke? det er vel opp til hver og en.
Gjest BabyBlue Skrevet 31. oktober 2011 #14 Skrevet 31. oktober 2011 Jaja. Hun synes vel selv at hun er et fælt syn uten sminke? Synd for henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå