Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 En mann som ble arrester for å ha sex med et esel, fortalte retten at dyret var faktisk en prostituert som ble forvandlet til et esel. Moyo, 28, ble funnet av politiet mens han hadde sex med eselet, som lå på bakken bundet til et tre. Han ble arrestert mandag og anklalget for dyresex. Moyo fortalte retten: "Det var først da jeg ble arrestert at jeg forsto at jeg hadde sex med et esel." "Jeg hadde leid en prostituert og betalt US $ 20 for tjenesten på Down Town nattklubb, og jeg vet ikke hvordan hun ble forvandlet til et esel." Han hevdet også at han var forelsket i eselet. "Jeg tror jeg også er et esel. Jeg vet ikke hva som skjedde da jeg forlot baren, men jeg er seriøst forelsket i eselet.." http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/3895978/Man-claims-prostitute-turned-into-a-donkey.html
sebastianen Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Typisk eksempel på en person med svekkede sjelsevner , både overgriperen og jounalisten altså .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå