Gyda Skrevet 9. desember 2003 #21 Del Skrevet 9. desember 2003 Dersom du bor i Oslo, så er det vel ikke noe problem å ta en tur innom Panduro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. desember 2003 #22 Del Skrevet 9. desember 2003 Panduro hadde bare bittesmå potter sist jeg sjekka. Men jeg har fått tak i nå. Var en tur på Oasen i dag og der hadde de i bøtter og spann. :D Ikke kostet de så mye som jeg fryktet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. desember 2003 #23 Del Skrevet 9. desember 2003 De har ellers terakottapotter i alle størrelser hos "min" potteleverandør, men besinutgiftene blir kanskje litt i høyeste laget? Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #24 Del Skrevet 9. desember 2003 Mester Grønn har dem, eller skaffer i løpet av max ei uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. desember 2003 #25 Del Skrevet 10. desember 2003 Litt annerledes med bestillinger akkurat nå før jul, men Mester Grønn Lørenskog har i hvert fall en del 13 cm inne. Husker selvfølgelig ikke prisen, men ca 10-15 kr mener jeg det er for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. desember 2003 #26 Del Skrevet 10. desember 2003 De kostet 11 kroner på Oasen. Masse på lager og alle størrelser. Lurer på hvorfor jeg ikke dro dit med EN gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå