Gå til innhold

Jeg tror fotballfrue har en ond plan ...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun er ikke så pen selv heller. Syns det er så morsomt når hun omtales som "tidligere modell" i enkelte nettaviser. Ingenting (utenom tynnheten) minner om en modell:p Jeg tipper hun er en av disse som selv ser på seg som en 10-er, mens resten av verden ikke gjør det:p

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun giftet seg med fotballspilleren sin kun for statusens skyld, siden han kan bli veldig berømt en dag.

Du er klar over at du snakker om en 28 år gammel norsk fotballspiller som ikke fikk fornyet kontrakt med laget på 12. plass i den norske eliteserien? Jeg tror ikke akkurat Barcelona har ham på hurtigtast.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, den er ganske interessant, da! :jepp: Man kan fikle med den, og plutselig har man rivd den av, og så kan man løfte opp de små plastflappene... Hvis det er krise kan man til og med bruke dem som tannpirkere! Tror de er mye mer anvendelige enn fotballfruer. :)

NEI NEI NEEEEEI!

Den flappen er noe av det mest irriterende som fins! Ok, den har sin funksjon i butikken, for å forsegle korken. Men har man først åpnet flaska, og ikke river den av, kan du vedde på at f******pet lurer seg mellom korken og tuten når du skal skru på igjen! :kjefte:

Den er stikkete og ubehagelig, så det beste er å dumpe den med en gang! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfruer er omtrent like interessant som den plastdingsen man river av bruskorken og kaster i plastavfallet.

Bruker du virkelig tid på å rive av den og putte den i søpla? Mine henger fast i korkene..

og han er jo en fotballspiller, i mine øyne er det et "lavstatus" yrke primært for arbeiderklasse gutter uten utdanning...? (Tar jeg feil?)

Tenker egentlig det samme. Fordomsfullt av meg, men tenker ikke på fotballspillere som lynende intelligente akkurat.

Hun er ikke så pen selv heller. Syns det er så morsomt når hun omtales som "tidligere modell" i enkelte nettaviser. Ingenting (utenom tynnheten) minner om en modell:p Jeg tipper hun er en av disse som selv ser på seg som en 10-er, mens resten av verden ikke gjør det:p

Hvor er det hun har jobbet som modell egentlig? Å ha gått visninger på lokale kjøpesentre teller IKKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotballfruer er omtrent like interessant som den plastdingsen man river av bruskorken og kaster i plastavfallet.

Ikke vær en saueflokk, værsåsnill! :kjefte:

Hey, den er ganske interessant, da! :jepp: Man kan fikle med den, og plutselig har man rivd den av, og så kan man løfte opp de små plastflappene... Hvis det er krise kan man til og med bruke dem som tannpirkere! Tror de er mye mer anvendelige enn fotballfruer. :)

...og datteren min på 4 år elsker disse.

Hun plukker dem opp fra gata og legger dem i kurva på sykkelen sin når hun kommer hjem.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du virkelig tid på å rive av den og putte den i søpla? Mine henger fast i korkene..

Jeg bruker ikke tid på det. Det er bare å rive den av, og legge den i plastavfalldunken. Noen få er festet slik at man må kutte dem av, men de begynner heldigvis å bli sjeldne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det hun har jobbet som modell egentlig? Å ha gått visninger på lokale kjøpesentre teller IKKE.

Det eneste hun har vært modell for er vel photoshootene for bloggen sin + Treasures. Eer vel ingen vits å spørre hennes på bloggen heller, for kommentaren går nok ikke gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...