AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Long story short har kranglet med noen i familien min og har bestemt meg for å kutte henne helt ut. Problemet er at hun prøver å spille på samvittigheten til resten av familien ved å fortelle oss at ungene sine (på 1, 3 og 10 år) har det fælt og gråter hele natten fordi de ikke kan besøke oss lengere. Ærlig talt så forstår jeg ikke hvordan det kan være sant. Jeg vet at barn har det litt vanskligere når det gjelder separasjon osv. men jeg har aldri hatt mye kontakt med disse barna før (bursdag, dåp, jul og that is it) så jeg ser ikke hvordan de kan savne meg på de måter, jeg tror ikke de savner meg engang. Minstebarn var ikke engang født når jeg kuttet moren ut og mellombarnet var veldig liten og husker meg ikke. Jeg føler at eldremann blir manipulert av moren sin for å få meg til å føle dårlig samvittighet. Jeg må si at jeg er ganske sjokkert på hva som har skjedd, fordi jeg har fått meldinger på facebook og tlf hvor barnet sier til med med ganske voksne ord at jeg er "et dårlig menneske, hvordan kunne jeg ha glemt h*n osv." er ganske sikker på at dette ble oppdiktet av voksne folk og er bekymret. Jeg vet hvordan KG hater historier med litt udefinert bakgrunn, men mer kan jeg ikke si om dette, synes bare at det er ekstremt rart at barn på 10 år kan sende FB meldinger etter så langt tid har gått og meldinger på mitt tlf utenom å vite om nummeret mitt fra før... er det bare meg dette virker rart til? er dette "emotional distortion" mot meg selv og barnet? er litt lei meg se...
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 hvorfor vil du ikke ha kontakt med henne? og hvorfor er hun så desperat etter å ha det med deg?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 hvorfor vil du ikke ha kontakt med henne? Fordi vi ikke klarer å ha et sundt forhold, vi krangler veldig mye og jeg sliter når jeg har henne i nærheten og hvorfor er hun så desperat etter å ha det med deg? Fordi hun er en narsissist og tåler ikke at noen kutter henne ut kanskje? ærlig talt forstår jeg lite hvorfor hun vil ha kontakt med meg
GammelKaktus Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 Kan jo aldri vite sikkert, men sannsynligvis bruker hun nok bare barna som en unnskyldning. Du sier jo selv at du ikke har hatt veldig mye med barna å gjør... Vært borti noe av det samme selv, og barn gjør som foreldrene sier...barn er ekstremt lojale mot foreldrene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå