AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg var sikker på at labbetuss var en ordentlig hund og jeg har sett på labbetuss mange ganger da jeg var liten inntil nå nettopp da jeg søkte på labbetuss på youtube og fant ut at hunden ikke var ekte. Jeg har hele tiden trodd labbetuss var en old english sheepdog hund og levende og ekte hund, men da tok jeg feil. Men var barn da og da tror man vell at den var ekte da. Men jeg vet ikke, men nå som voksen så var jeg sikker på at labbetuss var en old engslih sheepdog og ekte hund. Jeg er 31 år nå og har hele tiden trodd at labbetuss var ekte. Men det var han ikke. Noen flere som også trodde labbetuss var ekte her? Jeg var 100 % sikker på at labbetuss var en ordentlig hun og en old english sheepdog. Må le av meg litt nå da.
Gjest badeand1 Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Så du har gått rundt og trodd at de kan bli så store og gå rundt på to bein? 1
Gjest Eurodice Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg var sikker på at labbetuss var en ordentlig hund og jeg har sett på labbetuss mange ganger da jeg var liten inntil nå nettopp da jeg søkte på labbetuss på youtube og fant ut at hunden ikke var ekte. Jeg har hele tiden trodd labbetuss var en old english sheepdog hund og levende og ekte hund, men da tok jeg feil. Men var barn da og da tror man vell at den var ekte da. Men jeg vet ikke, men nå som voksen så var jeg sikker på at labbetuss var en old engslih sheepdog og ekte hund. Jeg er 31 år nå og har hele tiden trodd at labbetuss var ekte. Men det var han ikke. Noen flere som også trodde labbetuss var ekte her? Jeg var 100 % sikker på at labbetuss var en ordentlig hun og en old english sheepdog. Må le av meg litt nå da. Hvor mange drammer har du tatt nå? 1
CalidumCor Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 Jo'a da jeg var 4-5 år trodde jeg han var ekte, men det en del år siden jeg fant ut sannheten nå :gjeiper: (er ca samme alder som deg ts) 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 kan ikke huske jeg trodde noe av det var ekte. ikke julenissen heller. jeg synes bare det var morsomt å finne ut hvem det var. og når jeg fant det ut var det gøy. mens kusina mi kunne finne på å gråte hvis jeg avslørte det.. så fikk ikke lov til å si hvem jeg trodde det var
Rainbow Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg visste at det var en mann inni der hele tiden. Trodde aldri det var en ekte hund som jeg kunne huske. Husker at da jeg kunne lese som seksåring leste jeg på teksten på "Lekestue" eller hva det het at Geir Børresen var inni Labbetuss. Og noen år senere da søstera mi fulgte med på Sesam stasjon så jeg at samme mannen var inni Max Mekker. Skjønte vel fort at en hund ikke blir sååå stor, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå