Gå til innhold

Når sa kjæresten din "jeg elsker deg" til deg?  

116 stemmer

1. 1. Når sa kjæresten din "jeg elsker deg" til deg?

• Etter 1 måned eller mindre
      29
    • Etter 2-3 måneder
      34
    • Etter 4-6 måneder
      33
    • Etter 1-2 år
      10
    • Har enda ikke sagt det etter flere år sammen.
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra dere begynte å date/holde på!

Min har enda ikke sagt det skikkelig, men han viser at han liker meg godt med handlinger. Hvorfor kommer ikke ordene enda? Er menn generellt redd for å si dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Apophis
Skrevet

Det tok noen mnd, men eg husker ikkje nøyaktig.

Skrevet

Etter et par måneder, men skal sies at vi hadde lengta etter hverandre i 6 år :P og han sa det sånn "jegelskerdeg", dritfort og gjemte hodet sitt etterpå fordi han var redd for at jeg ikke skulle si det tilbake.

• Liker 5
Skrevet

det tok et par mnd, han sa det første gangen etter jeg hadde grini første gangen forran han :rodmer:

men dato husker jeg da ikke.

Skrevet

Det tok ca 6 måneder etter at vi hadde begynt å date (5 mnd etter at vi ble sammen). Jeg synes det var for tidlig, og selv om det var koselig å høre at han hadde så sterke følelser for meg, klarte jeg ikke helt å ta ham seriøst. Jeg mener jeg hadde rett, bevist av at han slo opp etter ti måneder sammen. Da elsket han meg ikke etter 5.

Skrevet

Sa det da jeg sa det var slutt i mellom oss. Seint ass :kjefte:

Skrevet

Min sa det før meg (dvs. han sa det først, jeg sa det til han etter han hadde sagt det til meg). Han sa det etter ca. 2 måneder hvis vi teller fra den dagen vi ble "ordentlig" sammen. Syntes det var kjempetidlig, og ble veldig overraska, samtidig føltes det naturlig å si det tilbake og jeg mente det. Selv om den kjærligheten jeg følte da, neppe var like dyp som den jeg føler for han nå.

Om det så hadde tatt han flere år å si det, så tror jeg nok jeg skulle klare å leve med det, så lenge han gjorde det klart for meg at han elsker meg gjennom handlinger.

Skrevet

Han sa det før vi begynte å date, så valgte 1 måned eller mindre.

Men så hadde vi kjent hverandre i masse år på forhånd.

Skrevet

Gleder meg til den dagen jeg sier det til noen og får høre det tilbake :rodmer:

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg sa det etter ei veke, og han sa det vel etter tre veker, ca.

Skrevet

Andre dagen, men vi kjente hverandre litt før det sa pang mellom oss.

Skrevet

Eksen min og jeg sa det etter et år, men vi gjorde det vel før. Men synns det var greit å vente til man virkelig mener det, er vel egentlig ikke noe dato på det.

Skrevet

Man elsker ikke et menneske på uker og måneder. Vært sammen med dama i over ett år nå, og er utrolig glad i henne, men e-ordet får hun ikke før jeg virkelig vet at jeg mener det. Er vel derfor mange forhold ender, fordi dere uttrykker utrolig sterke, men falske følelser for hverandre som ikke egentlig betyr noe.

• Liker 3
Skrevet

Sa det da jeg sa det var slutt i mellom oss. Seint ass :kjefte:

Da ser du nok ikke henne igjen.

Skrevet

Han sa det etter fire månder og jeg ble skikkelig tatt på senga og ble helt stum. Også etter at sjokket var over forklarte jeg for han at jeg satte pris på at han følte så sterkt for meg og at jeg har virkelig følelser for han å men akkurat e-ordet må vente litt for min del. Han forstod meg sa han og han fikk høre det da vi lå i seng etter en omgang. Og jeg mente det av hele mitt hjerte. Var helt på gråten men det var så fint:). Kommer aldri til å glemme det:).

Skrevet

Mannen min ventet over 2 år før han sa det. Lenge å vente, men utrolig godt å høre!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Etter et par uker, mannen sa det først, så sa jeg det like etterpå.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

Ca tre måneder etter at vi møttes første gang bare måtte jeg si det, og heldigvis sa hun det tilbake :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...