Gjest Lea Skrevet 8. desember 2003 #1 Del Skrevet 8. desember 2003 (Dette har sikkert vært oppe før altså) Ettersom jeg har vært flink og fått unna all klesvasken, så har jeg begynt på andre tekstiler i heimen. Trekket til overmadrassene ligger nå i vaskemaskinen og skal bli rene og pene. Men så tenkte jeg litt på å gi dynene våre en omgang. Har aldri vasket dem, ettersom de er relativt nye. De gamle dynene våre var ikke dundyner og ikke pokker om jeg klarer å tyde vaskeanvisningen på dundynene. Den er rett og slett borte vekk (svart på blå lapp = uleselig). Kan jeg vaske dynene i maskin? Temperatur? Vaskemiddel? Program? Tørketrommel? Jeg vasket en dunpute for en tid siden og den luktet skikkelig vondt når den var ferdig i vaskemaskinen. Det gikk over når den tørket heldigvis. Hva skjedde? Kommer det samme til å skje med dynene? Mange spørsmål, men noen kan forhåpentligvis svare...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #2 Del Skrevet 9. desember 2003 Tror det var enighet i en diskusjon her for knappe to måneder siden at det eneste som fungerer på dundyner er å levere dem til rensing. Også fordi de kan være vanskelige å få plass til i maskinen. Dersom du skal gjøre det tror jeg de bør tørkes i tørketrommel sammen med tennisballer/joggesko for å få "fluffet" dem opp. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #3 Del Skrevet 9. desember 2003 Her er diskusjonen jeg referere til; http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...hlight=dundyner Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå