gossip_girl Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Har nå sittet i en vakumtilstand i en mnd tid etter at det ble slutt med samboer. Men ser nå at jeg sakte men sikkert begynner å tenke fremover. Tenke på drømmene jeg hadde før vi ble sammen, og legge fremtidsplaner alene. Det går jo selvfølgelig opp og ned fremdeles, men ser nå noen lyspunkt. Jeg har jo ikke vært singel siden jeg var 18 år, nå er jeg snart 23. Og klarer nå å se litt frem i mot og gjøre litt som jeg vil. Eksen var jo min første sexpartner, nå blir det litt morsomt å se hva singellivet byr på. Selv om jeg ikke er klar for noe slikt enda, ser jeg nå at jeg en gang blir klar for det. Jeg traff eksen i dag, da jeg måtte hente noe, og klarte å holde maska for første gang vi har møttes etter bruddet. Tidligere har jeg knekt, og spurt og gravd... vært svak... Men nå klarte jeg og smile til han, og i allefall late som om det gikk bra. Jeg gråt jo noen tårer etterpå, men det er vel fremgang er det ikke? Hvis han ikke føler at jeg er bra nok for han, er vel egentlig ikke det mitt tap? Håper dette fortsetter, og at jeg klarer å takle denne helgen(helger er vanskelige). Jeg elsker han jo fremdeles, og har jo mine svake stunder der jeg håper han angrer på valget han tok. Jeg er bare glad for at jeg kan smile litt igjen...
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Det går nok bra. De fleste har vært der og vet hvordan der er. Det fins faktisk et liv uten eksen også Så heter det forresten tunnelen. 1
hittah Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 Brudd er alltid vanskelige. Tiden etterpå er tung, spesielt når det er du selv som har blitt dumpet. Lyset vokser imidlertid hver dag, til slutt vil du innse at du klarer deg fint, om ikke bedre uten han der som dumpet deg. Du GJØR fremgang, jeg synes du er flink Dessuten er det hans tap, ikke ditt. En dag vil du finne en som elsker deg for den du er. -Vær du sikker! Ellers er det fint at du deler dette her med oss, og ikke stenger følelsene dine inne. Det er ikke i allefall ikke sunt. Håper du har venner du også kan snakke med. 1
gossip_girl Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2011 Takk dere:) er deilig å kjenne at følelsen kommer til å gå bort! haha, tunnelen ja, går litt fort i svingene noen ganger:P
Steinar40 Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 Vær glad for at dere ikke har noen barn i sammen. Dermed slipper du å ha noe som helst mer med han å gjøre. Noe som er det eneste fornuftige. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Vær glad for at dere ikke har noen barn i sammen. Dermed slipper du å ha noe som helst mer med han å gjøre. Noe som er det eneste fornuftige. Helt enig her ja! Du skal være glad du ikke har barn med han, TS!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå