lell Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har nylig funnet ut at her på min arbeidsplass så gir tannlegen og assistenten julegaver til hverandre. Jeg har nylig begynt å jobbe her. Tannlegen tjener jo mye mer enn meg, og jeg har rett og slett angst for å kjøpe gave. Jeg tenker at konfekt er litt "billig", en flaske vin er heller noe man FÅR hos sin sjef, så hva i alle dager kan jeg kjøpe??? Det er snakk om en dame...
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Lag noe spesielt og personlig? F.eks sy/strikk/hekle noe eller om du kan lage noe syltetøy, frøposer med frø fra planter du har selv i hagen etc.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Spørs jo på personen, da? Og litt på hvor nært forhold dere har. Om hun er glad i mat: en god olivenolje eller balsamicoeddik. Velværeting? Dere blir sikkert slitne av å stå på beina hele dagen, så hva med fotsalt/bad eller noe lignende? Hva med en designertannbørste?
lell Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2011 Nei noe nært forhold har vi ikke.. Kanskje jeg skal prøve meg på baileys kuler :-)
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 olivenolje eller balsamicoeddik. Velværeting? Dere blir sikkert slitne av å stå på beina hele dagen, så hva med fotsalt/bad eller noe lignende? Hva med en designertannbørste? Gode forslag! Tannleger ønsker vel ikke så mye med sukker? Dersom du bor i nærheten av en delikatesse butikk, eller Olivenoljebutikk så finner du nok noe der. Men det kan fort komme opp i et par hundre kroner. Kanskje vin er et bedre forslag? Jeg har fått ny sjef. Ei hurpe og hun skal ikke få noe som helst!
kaprifolen Skrevet 29. oktober 2011 #6 Skrevet 29. oktober 2011 Min sjef var veldig interiør-interessert, så hun fikk ofte ting til huset jeg visste ville falle i smak! Et år fikk hun et produkt hun VIRKELIG ønsket seg, men som hennes partner ikke var enig i at de skulle skaffe seg! Hun slet også med ledd en periode, da fikk hun badeprodukter som kunne lindre. Det kommer jo litt ann på hvor nært forhold dere har, og hvor mye dere prater, slik at du kan plukke opp ting hun forteller eller nevner. Selv har jeg fått både snittblomster, verandablomster fra egen stikling MED BRUKSANVISNING for blomster-kløna meg , håndkrem til de tørre hendene mine, putespray med favorittduften min, kosepakke med sjokolade, te, nøtter og annet snop, billetter til arrangement og assorterte tesorter de visste jeg holdt på å "smake meg gjennom"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå