otilie Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Fins det noe norsk symagasin? Jeg vet om Burda, men det er på svensk.... har ikke funnet det på norsk... der det står litt om forskjellige teknikker, mønstre....
otilie Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2011 er det så og si det eneste man kan få tak i i Norge? Jeg er 22 år og kunne gjerne tenkt meg noe mer ungdommelig Men det får vel holde hvis det er det eneste! Vet ikke hvor mye jeg orker sitte å oversette sybegreper i andre språk.... :<
Gjest badeand1 Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 Vet ikke om det er det eneste, søkte bare på google.
Klematis Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Tror ikke det finnes så veldig mange bra på norsk. Eneste er at jeg har sett noen i en blogg reklamere for ett nytt blad som heter MbyM (som i made by me). Skulle etter omtalen inneholde både strikke og symønstre, men jeg har ikke sett bladet selv. Ellers har Ottobre blad både på engelsk og svensk. Min erfaring er at engelsk er MYE lettere å forstå enn svensk. Jeg har bare sett den svenske utgaven på Narvesen, men om du abonnerer kan du velge språk.
otilie Skrevet 3. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2011 den MbyM virka ganske smart!!! må få meg ned på butikken og se om jeg får bladd litt i det. :D
Solbærpiken Skrevet 3. november 2011 #8 Skrevet 3. november 2011 Hva med en bra bok om forskjellige teknikker i stedet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå