Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde egentlig bestemt oss for å begynne prøvingen til våren. Men her en dag jeg kom hjem fra jobb hadde han kasta alle pillene mine (hurra!!!)

Nå er jeg jo helt klar til å ha masse sex (!), men nå når jeg har fått eggløsning har jeg så innmari vondt i ... hele magen/underlivet ++

Noen som har opplevd det samme? Regner med det er systemet som må tilbake til normalen, men vil det være slik hver måned? Jeg har jo ikke lyst å ha sex når jeg er slik!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde du fikk vondt i underlivet fordi han kasta p-pillene, jeg. :fnise:

• Liker 3
Gjest Cupcakes
Skrevet

Jeg fikk helt utrolig vonde menssmerter etter at jeg sluttet på pilla for 3 år siden, merker tydelig når el kommer, og veldig tydelig når mensen kommer.. Hadde null vondt før jeg begnte på pilla da..

Men vondtene varer bare rundt el og til første mensdag er over :)

Skrevet

Det hender at jeg også har vondt under EL, men det har bare skjedd en av tre prøveperioder til nå så jeg regner med at det ikke vil være slik hver gang.

Men det er jo slik at det er best å ha sex i dagene før selve El, er det like vondt da også?

Siden jeg og mannen begge er innstillt på å få barn, brukte vi metoden på at jeg gjorde ham så godt som ferdig før penetrering, slik at han kom inni meg men at det varte veldig kort slik at jeg slapp å få så veldig vondt.

Det er også selvsagt lov å ta paracet/ibuks for smertene, og det kan nok også hjelpe på. Lykke til.

Skrevet

Jeg pleier å få skikkelig vondt/press i underlivet/livmorstappen når jeg har EL.

Det blir skikkelig ømt inni der, sånn at jeg ikke klarer å ha sex nesten! Ironisk nok,,

Vet ikke om det er vanlig, men jeg pleier å ha det sånn hvertfall :klemmer:

Skrevet

Hehe.. @anonym

Jeg får se hvordan det går. Har som sagt kun gått en uke uten piller, så er nok kroppen som lurer på hva som skjer. Får bare krysse fingrene og håpe at det går fort å bli gravid (har ikke prøvt før, så har nok litt vel høye forhåpninger!)

• 4 uker senere...
Skrevet

Om du sluttet på pillen en uke før du opprettet denne tråden var det pillemens du da hadde. El kommer ca to uker før normal mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...