Gå til innhold

Kjøpe kondomer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor kan man kjøpe kondomer uten at det er kleint, å kjøpe kondomer i butikken klarer jeg bare ikke å gjøre. Jeg vet man kan bestille på nett og at det kommer i skjult innpakning, men jeg bor i et kollektiv så man oppdages da og.

Skulle ønske det fantes en bortgjemt automat eller lignende, hvor kjøper dere kondomer?

Evt er det noen som jobber i butikk som selger det og hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøper i butikken, eventuelt har du www.gratiskondomer.no så kommer de i postkassa :-)

Ellers er det jo aptotek og slikt :-)

kjøper du av kondomeriet i oppkrav, kan du bare hente de på posten, anonym avsender og innpakning.

Jeg tror ikke de du bor med, bryr seg noe større...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan man kjøpe kondomer uten at det er kleint, å kjøpe kondomer i butikken klarer jeg bare ikke å gjøre. Jeg vet man kan bestille på nett og at det kommer i skjult innpakning, men jeg bor i et kollektiv så man oppdages da og.

Skulle ønske det fantes en bortgjemt automat eller lignende, hvor kjøper dere kondomer?

Korleis oppdages det i kollektivet når det kjem i pakker som er diskré? Felles åpning av post? :klo:

Endret av muesli
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper kondomer på Kiwi.Synes ikke det er det minste flaut.

Har fått noen lure smil av kassadama noen ganger,men hun er kanskje misunnelig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Hvor mange år er du, da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

Slikt var vel kleint når man egentlig ikke hadde så voldsomt bruk for de til annet enn å blåse opp!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det er kleint er du ikke gammel nok til å ha sex heller.For det må jo være kleint med svetting,lyder og andre ting som kommer

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange år er du, da?

Dét er vel fullstendig irrelevant?

Hun er 16 år og du, som er 'gammel og vis', mener hun burde vokse opp og bare slutte å synes det er pinlig (som er hva jeg antar du vil fem til ved å spør om alder). Det kan hun ikke bruke til noe. Er det et problem for henne, så er det et problem for henne. Likegyldig om du mener det burde være det.

Hun er 'eldre'. Fortsatt likegyldig hva du mener burde være et problem. Synes hun det er flaut, ja, så synes hun faktisk det.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Dét er vel fullstendig irrelevant?

Hun er 16 år og du, som er 'gammel og vis', mener hun burde vokse opp og bare slutte å synes det er pinlig (som er hva jeg antar du vil fem til ved å spør om alder). Det kan hun ikke bruke til noe. Er det et problem for henne, så er det et problem for henne. Likegyldig om du mener det burde være det.

Hun er 'eldre'. Fortsatt likegyldig hva du mener burde være et problem. Synes hun det er flaut, ja, så synes hun faktisk det.

Hvorfor kan ikke kjæresten hennes sørge for å kjøpe kondomer? Synes han det er flaut, også? Jeg går utifra at hun har en kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D_flatmajor

Det er litt kleint å få sykdommer også, og å avstå fra sex fordi man syns kondomkjøp er kleint. :)

Jeg ville bestilt på nett hvis jeg var så flau, men jeg tviler sterkt på at noen reagerer på at du kjøper kondomer i butikken. Mitt inntrykk er at fordommene mot sånt er ikke-eksisterende, de fleste er opplyste nok til å vite at det er smart å beskytte seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og kjæresten bestiller på nett.... ingen har da noe med hva som er oppi der. Vi gikk på folkehøgskole og bestilte kondomer mange ganger da. Postkassene våres var bare noen hyller som vi delte med personer med samme bokstav i etternavnet som oss.....

men det var ingen som åpnet de eller med en gang skjønte at det var kondomer. Hvis noen åpner de og ler av at du har bestilt deg kondomer, så kan du jo fortelle dem at selv om de syntes det er gøy med kjønnsykdommer, så gjør ikke alle andre det....

vi har også kjøpt i butikken, og aldri fått noe reaksjon eller noe der....

folk tenker ikke HERREGUD LOL DE SKAL HA SEX KNIIIIZ.

De fleste som jobber i butikk er over 18 og har hatt sex selv.

Jeg har hatt sex selv og jeg ler hvertfall ikke av at andre har det og...

det er helt normalt å kjøpe kondomer!!

Og det er ikke et problem å bestille fra gratiskondomer:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns også det er en ubehagelig tanke å kjøpe kondomer på matbutikken. Kjøper dem heller på apoteket. Sikkert litt dyrere der, men ikke så ubehagelig. Her er det jo "mange" som kjøper langt mer pinlige ting.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På butikken, apoteket, bensinstasjon osv, men jeg spør som en her oppe, åpner dere posten i fellesskap i kollektivet ditt? Siden de kommer til å se det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

det finnes på offentlig do.. jeg har sett det iallefall. noen bedrifter har det på doen også. jeg så en gang en i en bygning hvor arkitekter holder til :lur: og de hadde forskjellig smaker også . hva holder de på med på jobb :lur: uansett så har jeg også sittet bak kassa en gang i tiden. da kom det mennesker som var veldig flaue over å kjøpe det. de stirret også for å se reaksjonen min :ler: jeg tenkte at det er synd folk er flaue over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de fleste rådene her vel blitt gitt her.

men hva er det å være flau over? du få sex og du slipper S.O.S og unge. det er jo bare flott :jepp:

og personen i kassen har garanter solg kondomer til plenty av andre folk. men hvis du vil være litt diskre over det, så gå på en bensinstasjon eller et sted der det ikke er så mange folk, og vit hvilket merke og type du skal ha slik at gubben i kassen slipper å lese det opp for deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dritflaut. Siden de henger rett ved kassa, ser alle at man tar det. Lettere hvis de hadde hengt et annet sted, så kunne man kjøpt masse og liksom gjemt dem blant resten av matvarene.

Heldigvis kjøper kjæresten min. Det er litt flaut det og, den i kassen ser oss to sammen og tenker sitt :fnise: Hvertfall hvis det er på kveldstid og vi er flørtete sammen.

Har jobbet i butikk selv, og ja; tankene spant når noen kjøpte kondom. Ikke noe negativt, men jeg la merke til det og tenkte litt:p

Jeg er 23 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flaut selv, og jeg er snart 30 år (og lege, jeg er redd for at noen av pasientene mine skal stå bak meg i køen og se at jeg kjøper det :fnise:). Synes de kunne hatt det på automatene sammen med røyk og snus, så slipper man å gjøre det så åpenlyst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle vært som da gamlefar var ung. da ga vi lappen til kassemannen og han ga oss det i en diskrè brun pose som ikke var gjennomsiktig. slik var det også med damebind

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...