AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #21 Del Skrevet 3. november 2011 Men mange av butikken har jo det på samme måte som når man kjøper røyk og snus. Sånn vensafe. Enten trykker du på en skjerm og får ut en lapp, eller så finner du kortet til de kondomene du skal ha. Så scanner de i kassa det og du går bort til automaten og får de ut. Ellers så skjønner jeg ikke hvorfor de i kollektivet skulle skjønne hva det er du får når det kommer i en diskret konvolutt/pakke. Det kan jo være hva som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #22 Del Skrevet 4. november 2011 Går bare fram til kassa og slenger et par kondompakker på disken. Greit å kjøpe flere samtidig hvis du synes det er flaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 4. november 2011 #23 Del Skrevet 4. november 2011 Utrolig at så mange syns det er flaut å kjøpe plastikk. Nåvel, er vel det at en tenker spesifikk på hva det brukes til. Jeg syns det er mer flaut å kjøpe masse usunn mat istedet. Kondom er for å holde seg frisk, så det er positivt uansett hvordan en snur og vender på det. Det er mulig å bestille på nett, da står det ingenting om hvem som er leverandøren. (Spørs litt hvilke nettsider det er, men det står opplyst om det.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 4. november 2011 #24 Del Skrevet 4. november 2011 Det er kleint å kjøpe kondomer i Thailand, når man får tampax i steden. Ellers har jeg ikke noen problemer med det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
watermeloon Skrevet 4. november 2011 #25 Del Skrevet 4. november 2011 Gratiskondomer.no er den aller letteste og billigste måten å få tak i kondomer på ! Får dem jo gratis rett i postkassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #26 Del Skrevet 17. november 2011 Europris.Billig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 17. november 2011 #27 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg fatter ikke at folk synes det er flaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #28 Del Skrevet 17. november 2011 Hvor kan man kjøpe kondomer uten at det er kleint, å kjøpe kondomer i butikken klarer jeg bare ikke å gjøre. Jeg vet man kan bestille på nett og at det kommer i skjult innpakning, men jeg bor i et kollektiv så man oppdages da og. Skulle ønske det fantes en bortgjemt automat eller lignende, hvor kjøper dere kondomer? Evt er det noen som jobber i butikk som selger det og hva tenker dere? Hvis du ikke takler å kjøpe kondomer på butikken er du f**n meg ikke moden nok til å ha sex heller. Hvor gammel er du? Er ikke noe anderledes en å kjøpe melk og brød det vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #29 Del Skrevet 17. november 2011 Hva er det som er så flaut med å kjøpe kondomer,er veldig mange som kjøper det. Har stått i kassakøen sammen med naboen og slengt kondomer på disken uten at det bryr meg. Har sett at ungne kassajenter har blitt sprut rød når jeg kjøper kondomer,men det er deres problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 17. november 2011 #30 Del Skrevet 17. november 2011 Hvis du ikke takler å kjøpe kondomer på butikken er du f**n meg ikke moden nok til å ha sex heller. Hvor gammel er du? Er ikke noe anderledes en å kjøpe melk og brød det vel... Jeg kunne fint kjøpt mine egne kondomer, men jeg forstår de som ikke vil det også. Man avslører tross alt noe personlig om seg selv til en eller flere fremmede. Det er vel ikke så vanskelig å forstå at noen ikke liker dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. november 2011 #31 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg kunne fint kjøpt mine egne kondomer, men jeg forstår de som ikke vil det også. Man avslører tross alt noe personlig om seg selv til en eller flere fremmede. Det er vel ikke så vanskelig å forstå at noen ikke liker dette? Tror du butikkpersonalet fører oversikt over hvem som kjøper kondomer og snakker og ler av folk seg imellom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #32 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg kunne fint kjøpt mine egne kondomer, men jeg forstår de som ikke vil det også. Man avslører tross alt noe personlig om seg selv til en eller flere fremmede. Det er vel ikke så vanskelig å forstå at noen ikke liker dette? Hæææ? Avslører noe personlig? Det viser at du skal ha sex, so what? Hvordan har vi alle blitt til, etc... Sex er helt naturlig. Du avslører at du skal ha sex, men ikke med hvem, hvor, når og hva. Trekk pusten og kjøp kondomer nå... Forresten, du kan ikke være mer en 12, så du kan vente noen år til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 17. november 2011 #33 Del Skrevet 17. november 2011 Tror du butikkpersonalet fører oversikt over hvem som kjøper kondomer og snakker og ler av folk seg imellom? Nei Jeg tror heller ikke noen kondomkjøpere, flaue eller ikke flaue, tror det heller. Men for mange er følelsen av å avsløre noe om seksualiteten sin som å stå i en mørk butikk med en flashlight lysende over seg. Folk har rett og slett ulike begrensninger. Noen snakker lett om sexlivet sitt som om det var det naturligste i verden, mens andre synes det er ubehagelig å dele slike intime detaljer. Det synes jeg er forståelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. november 2011 #34 Del Skrevet 17. november 2011 Nei Jeg tror heller ikke noen kondomkjøpere, flaue eller ikke flaue, tror det heller. Men for mange er følelsen av å avsløre noe om seksualiteten sin som å stå i en mørk butikk med en flashlight lysende over seg. Folk har rett og slett ulike begrensninger. Noen snakker lett om sexlivet sitt som om det var det naturligste i verden, mens andre synes det er ubehagelig å dele slike intime detaljer. Det synes jeg er forståelig! Jeg kan til dels følge deg, men man avslører vel ikke noe som helst om sitt seksuelle liv og snakker om intime detaljer med kassapersonalet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 17. november 2011 #35 Del Skrevet 17. november 2011 Hæææ? Avslører noe personlig? Det viser at du skal ha sex, so what? Hvordan har vi alle blitt til, etc... Sex er helt naturlig. Du avslører at du skal ha sex, men ikke med hvem, hvor, når og hva. Trekk pusten og kjøp kondomer nå... Forresten, du kan ikke være mer en 12, så du kan vente noen år til... Sex er personlig(for de fleste), og ved å kjøpe kondomer viser man at man skal ha sex - så enkelt er det! Det finnes all slags grunner for at det kan føles flaut for noen. F.eks liten erfarenhet i å kjøpe, alder, religion, seksuell erfaring o.l. Foressten, det er ikke jeg som framstår som en 12-åring her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 17. november 2011 #36 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg kan til dels følge deg, men man avslører vel ikke noe som helst om sitt seksuelle liv og snakker om intime detaljer med kassapersonalet. Nei, det er riktig. Det er noe flaue kondomkjøpere bør tenke mer på og hjelpe seg med når de kjøper. For noen er det nok å vise at man skal ha sex. Det de fleste er redd for, vil jeg tror at noen man kjenner skal komme. Den følelsen kan i hvert fall jeg kjenne meg igjen i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #37 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg synes du er direkte ufin og usaklig, "Belladonna", som trekker inn alder o.l. i dette. Kan vi ikke bare konkludere med at ikke alle er som deg? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #38 Del Skrevet 17. november 2011 Det som faktisk er kleint er på bensinstasjoner hvor de står bak kassa. "Eh, ja, og en pakke kondomer" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. november 2011 #39 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg synes du er direkte ufin og usaklig, "Belladonna", som trekker inn alder o.l. i dette. Kan vi ikke bare konkludere med at ikke alle er som deg? Jeg forstår ikke hvorfor du synes jeg er ufin og usaklig. Jeg har ikke skrevet annet enn flere andre her har gjort. Hvor har jeg sagt noe om alder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #40 Del Skrevet 18. november 2011 Har nettopp vært på butikken og kjøpt 2 pakker kondomer og ikke noe annet.Synes ikke det var det minste flaut selvom det var mange menneseker i kassakøen.Er mye værre å ikke ha kondomer når man trenger det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå