AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 3 tabletter bør indtages 5 timer inden alkoholindtagelse. Dette står på noen tabletter som skal hjelpe mot bakrus. Betyr det at jeg skal ta tabletten 5 timer FØR jeg starter å drikke alkohol? (tolker det sånn, men det høres ulogisk ut) Eller skal den tas innen 5 timer etter alkoholinntakelse? Haster litt, skal ut i kveld, men vil ikke være dårlig i morgen
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Merkelig, skulle jo tro den var ute av kroppen før jeg trenger virkningen. Men takk for svar, da må jeg forte meg å ta den! Er jo bare 1-2 timer til drikkingen starter, men håper det hjelper litt
Gjest Herr Drue Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 Du kan ta de når du vil, for de funker ikke uansett. 2
Gjest Regza Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 kan du ikke heller bare kontrollere hvor mye du drikker? 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #6 Skrevet 29. oktober 2011 Kontrollerer hvor mye jeg drikker, men skal jeg drikke så mye at jeg blir full blir jeg ofte dårlig dagen derpå. Men de funket, ikke dårlig i dag, og er klar for ny fest *hive innpå med en til*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå